به گزارش ایرنا، طبق ادعای کارگران معترض، افزایش مشکلات این واحد صنعتی موجب شده در چهار ماه گذشته حدود 50 کارگر این کشتارگاه هیچ حقوقی دریافت نکرده و به شدت نگران امنیت شغلی خود شوند.
یکی از کارگران حاضر در این تجمع در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمر این واحد صنعتی زیر بار بدهی به بانک کشاورزی خم شده و عوامل دیگری وضعیت نا به سامان کشتارگاه را تشدید می کند که بیشترین ضرر و زیان را کارگران تحمل می کنند.
بنابر اظهارات کارگران، اختلاف بین قصابان و صاحب کشتارگاه یکی از همین عوامل محسوب می شود که در نتیجه آن قصابان نهاوند دامهایشان را به کشتارگاه فامنین برده و آنجا ذبح می کنند.
بر اساس ادعای این جمع معترض، نهاوند 80 واحد صنفی قصابی دارد که روزانه 20 تا 30 راس گاو و گوساله و 60 راس گوسفند به کشتارگاه نهاوند می آوردند؛ اما اکنون این تعداد به زیر 10 راس رسیده و به تعبیری این واحد در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.
این افراد از دیگر دلایل انتقال کشتار دام به فامنین را دریافت مالیات کمتر و هزینه کشتار ارزانتر اعلام می کنند که موضوع افزایش قیمت گوشت قرمز و کاهش قدرت خرید مردم هم مزید بر علت شده است.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.