محمد مظهری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استاندار همدان طبق وعده ای که حدود یک ماه قبل به اعضای تیم مبنی بر حل مشکلات مالی تا قبل از پایان سال جاری داده بود، عمل کرد و خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم است.
وی بیان کرد: رویکرد حمایتی شاهرخی در کنار حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان و عباس صوفی رئیس هیات فوتبال این استان از تیم پاس شرایط را برای کسب نتایج درخشان در بازی های باقی مانده مهیا ساخته است.
مظهری خاطرنشان کرد: تیم پاس تا پایان فصل چهار بازی فینال گونه دارد که با کسب نتایج مطلوب می تواند بدون طرح اما و اگرها راهی لیگ یک شود.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس افزود: سرنوشت تیم دست بازیکنان و کادر فنی است و اگر بتوانیم هدفی که تعریف کرده ایم را در هر بازی عملی کنیم، مسیر صعود هموار است.
وی یادآور شد: به هر حال شرایط به گونه ای است که در این بازی های باقی مانده محکوم به پیروزی هستیم و کاری به نتایج سایر تیم های مدعی نداریم.
مظهری خاطرنشان کرد: بازی سختی فردا مقابل پرسپولیس گناوه داریم اما هدف ما صعود از لیگ 2 است و باید در تمامی بازی ها برای برد به میدان برویم.
تیم پاس همدان فردا چهارشنبه در هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور میهمان پرسپولیس گناوه است.
پاسی ها امروز با پیگیری های شاهرخی استاندار همدان درصدی دیگر از قراردادهای مالی خود را دریافت کردند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.