کریم ملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره به مدت 5 روز و با تدریس ماندانا مطیعی مدرس بین المللی داوری فدراسیون والیبال برگزار شد.
وی بیان کرد: این دوره داوری نقطه عطفی در والیبال بانوان همدانی بود تا بتوانند در عرصه های ملی و بین المللی حضور پررنگ تری داشته باشند.
ملکی یادآور شد: اسفند ماه امسال، ماه بسیار پرکار و پرترافیکی از لحاظ آموزشی در راستای بالابردن سطح دانش مربیان و داوران برای هیات والیبال استان و جامعه فعال این رشته بود.
وی افزود: با پیگیری های مستمر هیات والیبال استان و رایزنی با فدراسیون والیبال و تلاش عوامل اجرایی این هیات، همدان در اسفندماه امسال میزبان چهار دوره کلاس ارتقا سطح داوری و مربیگری بود.
رییس هیات والیبال همدان خاطر نشان کرد: برگزاری 2 دوره کلاس مربیگری درجه سه بانوان در 2 شهرستان همدان و نهاوند و همچنین برگزاری 2 کلاس داوری سطح یک و درجه سه در شهرستان های همدان و تویسرکان از جمله فعالیت های این هیات بود.
ملکی افزود: هیات والیبال استان همدان همواره با تدوین سیاست های آموزشی سعی در بالا بردن سطح دانش مربیان و داوران داشته که نتیجه این اقدام ارتقا سطح عمومی و قهرمانی والیبال و رسیدن به قله های موفقیت این رشته در کشور است.
هم اینک 2 هزار والیبالیست در بخش بانوان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.