به گزارش ایرنا محمد کاظمی روز دوشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن در شهر جوکار ملایر بیان کرد: ملت ایران با این حضور اثبات کرد که سختی ها و کمبودها هیچ مانعی برای پیشرفت و استقامت نیست.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن یکصدا فریاد عدالت خواهی تاریخی تمام مظلومان جهان و صدای مردانگی و ایثار را با وحدت و حضور همیشگی خود ماندگار کرد.
نائب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم با بیان اینکه همه دنیا امروز نظاره گر حضور بی نظیر ملت ایران در جشن چهل سالگی انقلاب بود افزود: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که بر عهد و پیمان ابدی که با آرمان های امام خمینی(ره) انقلاب و رهبری بسته اند، ایستاده اند.
کاظمی با اشاره به اینکه ملت ایران به امید فردایی روشن با وحدت و همدلی راه خدمت و تلاش را طی می کنند بیان کرد: خداوند در آیه های نورانی قرآن سوگند یاد کرده است که تمامی طغیانگران، ستمگران و فرعونیانی که گمان می کنند مادام العمر بر اریکه قدرت سوار هستند، به رسوایی می کشاند و عذاب بر آنها نازل می شود.
وی با بیان اینکه خداوند در کیمن ظالمان و طاغوتیان است اظهار داشت: دیدیم رسوایی طاغوت زمان و رژیم پهلوی به دست یکی از فرزندان فاطمه زهرا(س) امام راحل سپرده شد و از 15 خرداد سال 42 پرچم برافراشته اسلام را در دست گرفت و با طاغوت به مبارزه پرداخت.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، مردم با وفا و هوشیار ایران در مسیر انقلاب حرکت کردند و با دست های خالی مقابل گلوله دشمن ایستادند و این انقلاب را با شهادت ها و رشادت ها به پیروزی رساندند.
کاظمی تاکید کرد: ما که امروز وارثان خون هزاران شهید هستیم، وظیفه داریم تا پای جان از این انقلاب حمایت و پشتیبانی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون کانال های مختلفی علیه انقلاب جو سازی و شایعه پرکنی می کند که مردم نباید تحت تاثیر القائات دشمن قرار گیرند و در این شرایط باید وظیفه خود را به درستی بدانیم.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در تولید علم و دانش، فناوری نانو، علم هسته ای، قدرت دفاعی و علوم پزشکی ادامه داد: وضعیت تجهیزات دفاعی ما به جایی رسیده است که آمریکا جرات نمی کند با ما وارد جنگ شود.
کاظمی گفت: این اقتدار، عظمت و امنیتی که در کشور حاکم است، حاصل تدبیر رهبر معظم انقلاب، حمایت مردم و جانفشانی فرزندان این آب و خاک است که باید قدرش را بدانیم و در 40 سالگی انقلاب به گذشته افتخار کنیم و امیدوار به آینده باشیم.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن همزمان با شهر ملایر در سایر شهرها همچون جوکار، ازندریان، زنگنه، سامن، اسلامشهر آق گل و دیگر روستاهای ملایر نیز برگزار شد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.