حسن اباذری روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هاکی استان همدان اظهار داشت: کادر فدراسیون هاکی از جنس این رشته ورزشی هستند و با شناخت دقیق از نقاط ضعف و قوت آن، در راستای تقویت رده های سنی مختلف و شکوفایی نخبه های جدید برنامه ریزی دارد.
وی افزود: هم اینک 31 استان کشور فعالیت ورزش هاکی دارند و هدف ما همگانی کردن این ورزش در سطح استان ها و شهرستان ها است.
اباذری با اشاره به موفقیت هاکی کشورمان در سطح جهانی گفت: بهمن ماه سال قبل عنوان سوم جهان را کسب کردیم که نشان از پیشرفت قابل توجه هاکی کشورمان دارد و باید این روند را حفظ و در راستای ارتقا آن برنامه ریزی کنیم.
سرپرست فدراسیون هاکی کشور با تاکید بر اینکه هیات های استانی مسئولیت سنگینی برعهده دارند گفت: انتظار ما از هیات های استانی بهره مندی از تجربه پیشکسوتان و استفاده از افراد باتجربه و فنی است.
اباذری خاطرنشان کرد: استان های نظیر همدان بازوان پرتوان برای هاکی کشور محسوب می شوند و باید این ظرفیت بالقوه به خوبی ارتقا یابد.
وی با بیان اینکه هاکی همدان دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی در کشور است، افزود: مردم همدان هاکی را دوست دارند و جذب هاکی باز در همدان بسیار راحت تر از استان های دیگر است.
اباذری خواستار همدلی و تعامل در هیات هاکی استان همدان شد و گفت: حضور 6 کاندید در این مجمع نشان از احساس مسئولیت و علاقه مندی جامعه هاکی به این رشته دارد و این مهم ، مسئولیت رییس جدید را در راس هیات سخت تر می کند.
حسن اباذری سرپرست فدراسیون هاکی کشور برای حضور در مجمع انتخاباتی رییس هیات هاکی استان همدان به این شهر سفر کرده بود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.