به گزارش ایرنا، محمد مددی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت 35 استاندارد ملی تدوین و تجدید شده و 116 استاندارد ملی نیز مورد بازنگری قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: کمیته فنی متناظر نمادهای گرافیکی در این بازه زمانی ایجاد و 2 استاندارد بین المللی نیز برای تدوین پیشنهاد شد.
مددی با اشاره به اشتغال به کار 400 مدیر کنترل کیفی در کارخانه ها و صنایع همدان گفت: این افراد تحت آموزش های مستمر و به روز قرار گرفته و هفت هزار و 887 نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شده است.
مدیرکل استاندارد همدان همچنین به صدور 54 گواهینامه وارداتی و 557 گواهینامه صادرات برای واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و افزود: کیفیت از شاخص های مهم در امر صادرات محصولات تولیدی محسوب می شود و استاندارد همواره به دنبال ارتقای این شاخص هاست.
وی یادآوری کرد: در راستای حفظ ایمنی جایگاه های سوخت 2 هزار و 181 نازل جایگاه عرضه سوخت مایع کنترل و بازرسی و برچسب صحت عملکرد به روی آنها نصب شد.
مددی گفت: با هدف حفظ حقوق مصرف کنندگان از فجر پارسال تا امسال 344 باسکول سنگین و پنج هزار و 455 وسیله توزین سبک آزموده شده است.
مدیرکل استاندارد اظهار داشت: از 37 واحد تولیدی طلا و سنگ های گرانبها که دارای کد شناسایی هستند، آزمون انگ فلزات به عمل آمد و 2 مورد نبود انطباق این واحدها محرز شد.
632 واحد تولیدی همدان مشمول استاندارد اجباری است که یک هزار و 400 گونه محصول تولید می کنند.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.