به گزارش ایرنا عباس صوفی روز شنبه در آیین راه اندازی دبیرخانه شورای اجتماعی محلات همدان افزود: با شکل گیری شورای اجتماعی محلات شاخص های شهری افزایش یافته و این مهم ارتباط مستقیمی با تفکر شورایی در محلات دارد.
وی اضافه کرد: تشکیل شورای اجتماعی محلات بدون تردید مشکلات مردم را کاهش و پیگیری توسط مسئولان را هموار می کند.
شهردار همدان بیان کرد: اداره این شورا به دست معتمدان و مردم هر منطقه از مزیت های طرح شورای اجتماعی محلات به شمار می رود ضمن اینکه پیگیری و رفع مشکلات و معضلات محلات را شتاب می بخشد.
صوفی تاکید کرد: این طرح می تواند باعث نگاه ریزبینانه تر مدیریت شهری در مشکلات محلات و هم چنین برانگیختن حس مشارکت شهروندی و مدیریت بهتر شهر و در نهایت افزایش رضایتمندی مردم همدان شود.
وی اضافه کرد: شهرداری باید با اتکا به مشارکت شهروندان و با بهره گیری از منابع مردمی ، شهر را اداره و طرح های شهری را اجرا کنند.
شهردارهمدان ادامه داد: شهرداری نهادی اجتماعی و خدماتی است که شورای اجتماعی محلات با رویکرد تعامل بیشتر می تواند عامل محرک خوبی برای رسیدن به شهر آرمانی باشد.
صوفی با اشاره به ضرورت همکاری شهروندان در پرداخت عوارض ادامه داد: در شهر همدان بیش از هزار خدمت در شهرداری استخراج شده است و با تشکیل نواحی 12 گانه خدمت رسانی به شهروندان بهتر شده است.
دبیرخانه شورای اجتماعی محلات همدان عصر شنبه همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر در مرکز همایش های بین المللی و قرآنی شهرداری همدان با هدف کمک به مدیریت شهری همدان در چهار منطقه همدان ایجاد شده است.
گفتنی است شهر همدان دارای چهار منطقه و 12 ناحیه و 72 محله است.
2087/7523
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.