به گزارش ایرنا، ناصر عارف روز شنبه در آیین تجدید بیعت مدیران اجرایی با آرمان های انقلاب اظهار داشت: تاریخ کهن ایران اسلامی مملو از حوادث تلخ و شیرین طبیعی و غیر طبیعی است که از این حوادث بزرگ به عنوان نقطه عطف یاد می شود.
وی نقطه عطف ایران را پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حماسه سازی شهدا، ایثارگران و رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی دانست.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران همدان افزود: حضور در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و امام راحل اعلام آمادگی برای حفظ دستاورهای نظام است.
عارف بیان کرد: دشمنان دنبال مایوس کردن مردم هستند که برای مبارزه با این دسیسه ها بهترین عرصه خدمت به مردم است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان نیز گفت: حضور مسئولان در گلزار شهدا در آغازین روزهای دهه فجر کار نیک و ارزشمندی است.
حجت الاسلام سید محمد حسن فاضلیان افزود: خط گرفتن از پیام های شهدا و تلاش برای اجرایی کردن آنها کار نیک و پسندیده ای است.
وی با بیان جایگاه رفیع شهدا از منظر اسلام اضافه کرد: پیام این حضور مدد گرفتن از شهدا برای خدمت با خلق خدا و حرکت در مسیر خدمت رسانی است.
وی ادامه داد: شهدا جان و هستی خود را برای استقلال، آزادی، شرف، آبادانی و آرمان های والا انقلاب اهدا کردند و مسئولان باید از فضای عرشی گلزار شهدا برای حرکت به سمت پیشرفت و اتحاد بهره گیرند.
به گزارش ایرنا، 797 طرح به ارزش 14 هزار و 610 میلیارد ریال و ایجاد سه هزار و 726 فرصت شغلی در این استان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.