به گزارش ایرنا، محسن جهانشیر روز سه شنبه در دیدار با اهالی ورزش شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: هدف ما پیشرفت و اعتلای ورزش استان است و از ایده و نظرات همه افرادی که می توانند به هر نحو به توسعه و رشد ورزش کمک کنند، استقبال می کنیم.
وی اضافه کرد: عزم و اراده و هدف ما در اداره کل ورزش و جوانان همدان تقویت ورزش است و از اهالی ورزش و پیشکسوتان می خواهم ما را در این مسیر یاری کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: در تحقق این هدف مهم نیاز به همدلی و تلاش مضاعف داریم و قطع به یقین پیشکسوتان، بزرگان و دلسوزان واقعی ورزش کمک شایانی می توانند داشته باشند.
جهانشیر پیگیری موانع و مشکلات ورزش در سطح شهرستان ها را مهم و اساسی دانست و گفت: رویکرد ما عدالت محوری و رشد متوازن در ورزش شهرستان ها است و باید نسبت به رفع نواقص اقدام شود.
وی با تمجید از جایگاه ورزش کبودراهنگ در سطح استان گفت: مردم این شهرستان از خادمان دلسوز و خاک خورده ورزش هستند و سال ها برای موفقیت ورزش این دیار خالصانه تلاش می کنند.
جهانشیر تقویت ورزش همگانی، قهرمانی و بانوان را از برنامه ها ی اداره کل ورزش و جوانان استان برشمرد و خاطرنشان کرد: توسعه ورزش بدون کمک، استقبال و همراهی های مردمی میسر نخواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر توجه ویژه به طرح استعدادیابی یادآور شد: یکی از سیاست‌های دستگاه ورزش استان ‌همدان ملزم کردن هیات‌های ورزشی و شهرستان ها به امر استعدادیابی است.
شهرستان کبودراهنگ بیش از چهار هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.