به گزارش ایرنا، محسن جهانشیر روز یکشنبه در دیدار با اعضای مجمع خیرین ورزش همدان اظهار داشت: برخورداری از حمایت خیران در کمک به توسعه ورزش استان به ویژه در عرصه های عمرانی جزو سیاستگذاری های اصلی دستگاه ورزش است.
وی اضافه کرد: هر فضایی که خیران وارد شده اند، منشا خیر و برکت بوده و توانسته اند به رشد و پیشرفت زیرساخت ها برای موفقیت ورزشکاران کمک شایانی داشته باشند.
جهانشیر بیان کرد: بسترهای لازم برای حضور خیران در ساخت و ساز و توسعه ورزش استان همدان مهیا است و مجمع خیرین باید به صورت منظم تشکیل شود.
رئیس مجمع خیرین ورزش همدان نیز در این نشست گفت: این مجمع در مدت کوتاه فعالیت خود اقدام های ارزشمندی انجام داده است.
هادی سبزواری با اشاره به اهمیت مشارکت بخش خصوصی در تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام ورزشی، اظهار کرد: مشارکت بخش خصوصی می تواند گره گشای طرح های نیمه تمام باشد.
وی بیان کرد: سال قبل با مشارکت بخش خصوصی 2 طرح ورزشی مهم استان شامل استخر قائم رزن و تختی ملایر به بهره برداری رسید و سالن تنیس همدان نیز با مشارکت بخش خصوصی تکمیل و بهره برداری شد.
وی خاطرنشان کرد: هم اینک نیز با کمک این قشر در حال تکمیل یک سالن چند منظوره مناسب در روستای ارزانفود هستیم.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر بیش از 300 فضای ورزشی زیر پوشش دستگاه ورزش و جوانان همدان دارد و افزون بر 70 هزار ورزشکار در سطح استان از این فضاهای ورزشی بهره مند هستند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.