احمد ربیعیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 600 هزار و 677 مشترک در همدان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، افزود: گاز استان از دو خط لوله اصلی تامین می شود که این باعث شده همواره گاز مصرفی همدان تامین باشد.
وی با اشاره با کاهش دمای استان به 14 درجه سانتی گراد زیر صفر اظهار داشت: در چند روز اخیر مصرف گاز طبیعی توسط مشترکان استان افزایش یافته است.
ربیعیان عنوان کرد: در صورت مشکل و یا کمبود در تامین گاز مصارف خانگی، گاز نیروگاه ها و جایگاه های سوخت گاز طبیعی (CNG) به صورت موقت قطع می شود.
وی از اهالی استان خواست تا در مصرف سوخت گاز طبیعی صرفه جویی کنند و ادامه داد: بستن درزهای پنجره ها و خروجی کانال های کولر می تواند در کاهش مصرف سوخت موثر باشد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان همدان گفت: صرفه جویی یک درجه ای در مصرف توسط شهروندان و تنظیم دمای اتاق بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد موجب صرفه جویی 6 درصدی هر مشترک در استفاده از این انرژی می شود.
وی ادامه داد: مشترکان توجه داشته باشند که شعله گاز مصرفی به رنگ آبی باشد، چرا که با این شعله امکان صرفه جویی نیز فراهم می‌شود.
همدان از استان های سردسیر کشور است و 100 درصد جمعیت شهری شامل 31 شهر و 99 درصد خانوارهای روستایی شامل یک هزار و 24 روستای استان از گاز طبیعی بهره مند هستند.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.