حجت الاسلام علی دشتکی روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز همدان اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب اسلامی به معنای بلوغ این نهضت است و همه بخش های اقتصادی، سیاسی، آموزشی و فرهنگی کشور باید پا به پای انقلاب به بلوغ رسیده باشند.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی که گریبانگیر کشور شده است افزود: چاره این مشکل در بازگشت به مبانی قرآنی و چاره جویی از آیات شریفه است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) درقالب قرآن و عترت اهداف والای انقلاب را برنامه ریزی و هدفگذاری کرد و به پیروزی رسید و اکنون در همین قالب باید مشکلات و معضلات ملت ایران مرتفع شود.
حجت الاسلام دشتکی به اثربخشی انقلاب اسلامی در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: هرجا صدای ناراحتی استکبار به گوش می رسد نتیجه انقلاب اسلامی ملت ایران است.
وی تاکید کرد: فاصله گرفتن از مبانی قرآنی موجب بروز و ظهور گرفتاری هایی شده که ناشی ازبی برنامه بودن و سیاستگذاری و اجرای نادرست است که در این ارتباط باید چاره اندیشی شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان یادآوری کرد: بلوغ انقلاب اسلامی شادمانی دوستداران و ناخوشی و عصبانیت دشمنان انقلاب را به دنبال دارد و نباید اجازه بدهیم مشکلات اقتصادی این شیرینی را به کام مردم تلخ کند.
حجت الاسلام دشتکی همچنین نقش رسانه ها را در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: رسانه های همراه و یار انقلاب، ستودنی و قابل تقدیر هستند.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.