عباس صوفی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در ابعاد گوناگون باید عنوان شود افزود: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب تمامی تلاش و کوشش خود را برای براندازی نظام و محقق نشدن چهلمین سال پیروزی انقلاب به کار بسته اند که برگزاری برنامه‌های ویژه و شاخص در این ایام توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا 23 کارگروه و کمیته ویژه در رابطه با چهلمین سال پیروزی انقلاب تشکیل شده است و کمیته فضاسازی و تزئینات شهری طبق سال‌های گذشته بر عهده شهرداری است.
شهردار همدان با بیان اینکه نمایشگاه موزه عبرت در مرکز همایش‌های قرآنی و بین المللی برگزار می‌شود اظهار داشت: برای برگزاری این آیین باید با جان و دل در صحنه باشیم چرا که همه ما هر چه داریم از برکات این نظام و انقلاب است.
صوفی بیان کرد: باید با تمام توان و تلاش برای آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام حرکت کنیم که در این راستا در برگزاری باشکوه و ویژه مراسم چهلمین سال پیروزی انقلاب به صورت ویژه و خاص برنامه‌ها و اهداف را پیگیری کنیم.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری همدان با توجه به تقارن این ایام با دهه فاطمیه برنامه‌های ویژه‌ای را درنظر گرفته است.
وی با بیان اینکه در حوزه معاونت ها، مناطق و سازمان‌های مدیریت شهری برنامه‌های مهمی در این رابطه تهیه و تدوین شده است اضافه کرد: مدیریت شهری با آمادگی کامل و به دور از محدویت‌ها در کنار سایر دستگاه‌ها خود را موظف به برگزاری باشکوه این مراسم می‌داند و در کنار وظایف سازمانی و معنوی به برنامه‌های مادی برای خدمت‌رسانی به مردم در این ایام توجه دارد.
شهردار همدان تاکید کرد: تخفیف عوارض پروانه‌های ساختمانی از ابتدای دهه مبارک فجر تا بیستم اسفندماه امسال و همچنین رایگان بودن اتوبوس‌های درون شهری در صبح روز بیست و دوم بهمن ماه از جمله برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب است.
صوفی با بیان اینکه مراسم امسال بسیار دارای اهمیت است اظهار کرد: با توجه به اینکه مسیر تردد و راهپیمایی بانوان و آقایان در شهر همدان مجزا است پیشنهاد می‌شود برای باشکوه ‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی، با اطلاع رسانی دستگاه‌ها و رسانه‌ها و حمایت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان شاهد حضور خانوادگی شهروندان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در همدان باشیم.
وی تاکید کرد: شهروندان از ابتدای بهمن ماه می‌توانند با مراجعه به مرکز همایش‌های قرآنی و بین المللی همدان واقع در بلوار ارم از این نمایشگاه بازدید کنند که علاوه بر این موضوع جشن بزرگی نیز با حضور عموم شهروندان در شب بیست و دوم بهمن ماه بعد از اذان مغرب در پیاده راه میدان امام(ره) برگزار خواهد شد.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.