جهانگیر ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر 99.97 درصد از جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند.
وی ادامه داد: از 208 روستای ملایر، تاکنون 198 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان از نعمت گاز بهره مند شده اند.
ملکی بیان کرد: تنها سه روستای «چشمه پهن»، «بیش آغاج» و «سنگده» به دلیل تعداد خانوار پایین بین 12 تا زیر پنج خانوار باقی مانده اند که سرانه گازرسانی آنها بیشتر از قیمت مصوب است.
رییس شرکت گاز ملایر با اشاره به جدیت دولت تدبیر و امید در گازرسانی به روستاها افزود: پیگیری های لازم برای گازرسانی به روستاهای باقیمانده این شهرستان در دستور کار است.
ملکی با بیان اینکه صد درصد جمعیت شهری این شهرستان دارای گاز هستند اظهار داشت: از سال 92 تاکنون در دولت تدبیر و امید بیش از 60 روستای ملایر از نعمت گاز برخوردار شدند.
وی یادآور شد: این در حالیست که قبل از دولت تدبیر و امید و از ابتدای شروع طرح گازرسانی به روستاهای ملایر، حدود 70 درصد با تعداد 136 روستا گازرسانی شدند.
رییس شرکت گاز ملایر گفت: حجم بالایی از طرح گازرسانی به روستاهای ملایر در دولت تدبیر و امید انجام شد و بیش از 30 درصد از روستاهای این شهرستان از سال 92 تاکنون گازرسانی شده اند.
ملکی ادامه داد: افتتاح طرح گازرسانی به 6 روستای ملایر با اعتباری بیش از 6 میلیارد ریال در هفته دولت امسال نمونه ای از تلاش و همت دولت تدبیر و امید در امر گازرسانی به روستاها است.
به گزارش ایرنا، ملایر دارای بیش از یکصد هزار مشترک گاز است که بیش از 99.9 درصد از جمعیت این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.