به گزارش ایرنا یک استاد حوزه و دانشگاه روز شنبه در این آیین با اشاره به تاکید قرآن بر شکرگزاری انسان ها در الطاف الهی و نتیجه صبر مومنان گفت: اتفاقات تاریخی در قرآن کریم روایت گر سنت های الهی در آفرینش است.
حجت الاسلام سید مجتبی حسینی یمین اضافه کرد: نظام اسلامی اجازه توسعه تفکر ماکیاولی نمی دهد تا به هر قیمتی نظم یا توسعه در کشور اتفاق بیفتد.
وی اضافه کرد: طبق گفته رهبری انقلاب، امروزه با یک چالش روانی مواجه هستیم و با وجود مشکلات نباید آنها را بسیار بیش از آنچه هست بدانیم.
استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: مهمترین نقشه دشمن ایجاد نارضایتی عمومی در جامعه و ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام حسینی یمین تاکید کرد: برای رشد و توسعه کشور و پیشگیری از بروز فتنه ها باید هر فرد وظایف محوله را به بهترین نحو انجام دهد تا یک مجموعه کارآمد شکل گیرد.
حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی پس از تحمل یک دوره بیماری، شامگاه دوشنبه سوم دی ماه در 70 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
آیت الله شاهرودی متولد 1327 در شهر نجف و از سال 1373 در دوره های سوم، چهارم، پنجم، ششم و هفتم، عضو شورای نگهبان بود.
مراسم تشییع رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، فقیه عالیقدر و استاد بزرگ حوزه‌ علمیه با اقامه نماز توسط حضرت آیت الله خامنه ای در مصلای امام خمینی (ره) و با حضور جمع زیادی از مردم، روسای قوای سه گانه، مقامات، مسئولان کشوری و لشگری برگزار شد.
پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی سپس در قم تشییع و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به خاک سپرده شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.