به گزارش ایرنا باب الله فتحی روز شنبه در دیدار با راهداران شهرستان ملایر اظهار داشت: اگر در حوزه حمل و نقل مشکلی به وجود آید، بسیاری از حوزه های دیگر را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد.
وی ضمن تبریک روز راهدار و حمل و نقل، از خدمات شایسته راهداران تقدیر کرد و افزود: راهداری یکی از با اهمیت ‌ترین مشاغلی است که با آحاد مردم سر و کار دارد.
فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: بسیاری از مسایل همچون اقتصادی و اجتماعی با حوزه حمل ‌و نقل و راهداری عجین شده است و توجه به تجهیز این حوزه نیز باید یکی از اولویت ها باشد.
فتحی با اشاره به آغاز فصل زمستان و ریزش برف و باران در محورهای ارتباطی شهرستان افزود: در راستای اجرای طرح زمستانی، راهداران در نقاط مختلف این شهرستان برای بازگشایی مسیرها و کمک‌ رسانی به مردم مستقر شده و شبانه روز در حال انجام‌ وظیفه هستند.
وی اظهار داشت: طرح زمستانی در ملایر به خوبی در حال اجرا است و با توجه سرد شدن هوا و ریزش های احتمالی برف و باران، مشکلات محورهای ورودی و خروجی شهرستان باید به طور دایم بررسی و برطرف شود.
فتحی با تقدیر از خانواده های راهداران ادامه داد: در روزها و شب‌هایی که راهداران در خدمت مردم هستند، خانواده‌های آنان با صبوری، آرامش خاطر را برای راهداران به ارمغان می ‌آورند که قابل تقدیر است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای ملایر نیز گفت: در راستای اجرای طرح زمستانی بیش از هشت هزار تن ماسه و نمک و 80 هزار لیتر سوخت ذخیره شد.
جواد نگاهداری بیان کرد: همزمان با آغاز طرح زمستانی از 15 آذرماه امسال، تعداد 82 نیرو و 40 دستگاه ماشین ‌آلات سبک و سنگین تجهیز و آماده باش هستند و دستگاه های مورد نیاز تعمیر و تجهیز شده است.
وی افزود: در راستای خدمات‌ دهی به مردم به ویژه در محورهای روستایی 700 تن ماسه و نمک در سطح محورها و جاده‌های این شهرستان پاشیده شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ‌‌ای ملایر با اشاره به بارش های چند روز گذشته گفت: شامگاه جمعه نیز 30 تن از هموطنان ما در 2 راهدارخانه یونس و زاغه به صورت موقت اسکان داده شدند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر پنج راهدارخانه در محورهای ملایر- همدان، ملایر- بروجرد، ملایر- نهاوند و محور ملایر - اراک و راهدارخانه مرکزی در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر برای اجرای طرح زمستانی آمادگی کامل دارند.
شهرستان ملایر دارای 930 کیلومتر راه است.
26 آذرماه به نام روز ملی حمل و نقل و یکم دیماه به نام روز راهدار نامگذاری شده است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.