سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودراهنگ با اجرای ایست و بازرسی به یک دستگاه کامیون نفتکش مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: راننده این وسیله نقلیه در بررسی های اولیه ماموران انتظامی کبودراهنگ مدعی شد این کامیون حامل روغن سوخته است.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: پس از بازرسی های دقیق مشخص شد تانکر دارای جا ساز بسیار ماهرانه ای است که در پوشش حمل روغن سوخته، سوخت قاچاق حمل می کند.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: ماموران از این نفتکش، 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز کشف کردند که در این راستا 2 متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

**کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی
رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز به ایرنا گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت خودرو از معابر عمومی شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سرهنگ رضا زارعی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و شگردهای خاص پلیسی، یکی از سارقان سابقه دار دستگیر و از او یک دستگاه خودرو سواری پراید مسروقه کشف شد.
وی ادامه داد: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به سرقت پنج دستگاه خودرو سواری و پنج فقره وسایل داخل خودرو با همدستی دوستش اعتراف کرد.
رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در یک عملیات غافلگیرانه، همدست متهم که متواری شده بود نیز دستگیر و یکی از خودروهای سرقتی هم از وی کشف شد.
سرهنگ زارعی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه ها و محل سکونت متهمان، مقادیر قابل توجهی لوازم و قطعات خودرو های مسروقه شامل اسناد و مدارک، هشت حلقه لاستیک، باتری، آچارآلات و صندلی کشف کردند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.