به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد منزل و از واحد های طبقه اول دارای بالکن، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: سارقان پس از اطمینان از خالی بودن واحد مسکونی از سکنه در فرصت مناسب با استفاده از آلات و ادوات وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشیاء کم حجم و با ارزش می کردند.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در بررسی های میدانی ماموران پلیس از محل های سرقت و آثار به جای مانده سرانجام سرکرده باند که در یکی از محله های تهران ساکن و اقدام به سرقت می کرد شناسایی شد.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: با شناسایی محل اختفای سارقان، چهار تن از آنها در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند که در بازرسی از منزل متهمان 450 گرم طلا، ارز، اقلام سرقتی، وسایل خانه و ادوات ارتکاب جرم کشف شد.
وی ارزش اموال کشف شده را حدود 10 میلیارد ریال دانست و گفت: 2 دستگاه خودرو سواری شاسی بلند و پژو پارس و یک دستگاه موتورسیکلت که در امر شناسایی و سرقت از آنها استفاده می کردند، توقیف شد.
سردار کامرانی صالح با اشاره به دستگیری مالخر که در چهار راه استانبول دارای مغازه صرافی است، بیان کرد: سه میلیارد و 450میلیون ریال که در حساب سارقان توسط مالخر بابت فروش ارز خارجی واریز شده بود مسدود شد.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: متهمان به 25 فقره سرقت منزل در سطح شهر همدان اعتراف کردند و تمامی محل های سرقت و مالباختگان با راهنمایی سارقان شناسایی و در ادامه یک نفر مالخر دیگر که دارای مغازه طلافروشی بود نیز دستگیر شد.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: در مجموع ماموران چهار سارق و 2 مالخر را دستگیر کردند که به همراه پرونده به دادسرا منتقل و با قرار قانونی روانه ندامتگاه مرکزی همدان شدند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.