مهرداد نادری فر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این جشنواره با شعار «کودک و حقوق شهروندی» نامگذاری شده و بسیاری از تئاترها و نمایش های این جشنواره ارتباط مستقیم با حقوق کودکان اعلامی در منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهوری دارد.
مدیرکل دفتر اموراجتماعی استانداری همدان بیان کرد: بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با رویکرد توسعه حقوق شهروندی بین آحاد جامعه به ویژه کودکان و آینده سازان این جامعه برگزار می شود.
نادری فر ادامه داد: این جشنواره فرصت مغتنمی برای گسترس و توجه به حقوق شهروندی در سطح بین المللی و انعکاس جهانی این رویداد است.
وی ادامه داد: یکی از ابتکارهای جالب و ارزنده استاندار همدان تشکیل هیات اندیشه ورزان جوان است و در این راستا از خرد جمعی و اندیشه های نو و متحول گرایانه جوانان به عنوان بخشی از حقوق شهروندی اعلامی از سوی رئیس جمهوری، توجه می شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان اظهار داشت: در منشور حقوق شهروندی توجه به آحاد مردم به ویژه جوانان در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها بسیار مورد توجه است.
نادری فر ادامه داد: برگزاری همایش استانی هیات اندیشه ورز جوان فرصت استفاده از توان و فکر افراد نخبه و توانمند برای تحقق منشور حقوق شهروندی رئیس جمهوری را می دهد.
بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مریم کاظمی و با شعار «کودک و حقوق اجتماعی و کودک و حقوق شهروندی» تا چهارم آذرماه در همدان برگزار می شود.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.