به گزارش ایرنا در آیین آغازین، پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان به عنوان قاری قرآن در جایگاه حاضر و پس از قرائت قرآن کریم آیین معارفه استاندار جدید همدان با سخنان رهبری معظم انقلاب حول محور اتحاد و انسجام بین قوای سه گانه آغاز شد.
همچنین در این آیین صحبت های رئیس جمهوری در نشست هیات دولت مبنی بر معارفه سید سعید شاهرخی استاندار همدان و پیشینه و سابقه این استان پخش شد.
خانواده شاهرخی استاندار همدان نیز دقایقی قبل در محل آیین معارفه حضور و در جایگاه مستقر شدند.
نمایندگان استان به تعریف از استاندار جدید همدان پرداختند و مفتح نماینده تویسرکان در سخنرانی خود گفت: سید سعید شاهرخی استانداری باتجربه و آشنا به مسایل مختلف این استان است و به همین دلیل هیچ مخالفتی با انتخاب وی وجود نداشت.
وی با اشاره به سابقه شاهرخی در عرصه های مدیریتی در استان همدان در گذشته گفت: این امر موجب شد تا به هنگام مطرح شدن وی به عنوان استاندار همدان، مخالفتی از سوی مجمع نمایندگان استان نباشد و موافقت ها نیز اعلام شد.
حدود 30 عکاس و خبرنگار مسئولیت پوشش خبری و تصویری این مراسم را برعهده دارند.
ازدحام جمعیت در سالن شهدای استانداری باعث شد تا برخی ایستاده نظاره گر این آیین باشند.
با توجه به استقبال چشمگیر نهادهای مختلف برای حضور در این آیین و محدودیت مکانی، برای مهمانان مراسم کارت دعوت صادر شده بود.
تراکم سخنرانان از دیگر حواشی آیین معارفه استاندار همدان بود و هر 9 نماینده مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور دارند.
بازار روبوسی نمایندگان مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی با سیدسعید شاهرخی استاندار جدید داغ بود.
خانواده محمدناصر نیکبخت استاندار سابق همدان نیز در این مراسم حضور دارند.
رضا قیاسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان سخنران نخست این آیین بود که با تمجید از همسر محمدناصر نیکبخت استاندار سابق همدان در این مدت به جهت مسئولیت دار بودن خانواده خود در دوره مشغله کاری همسرش پرداخت.
حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز در این مراسم حضور یافت.
شماری از مسئولان دستگاه های اجرایی از تهران برای این مراسم به همدان عزیمت کرده و در سالن برنامه حضور دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.