به گزارش ایرنا، مهرداد نادری فر روز یکشنبه در ستاد هماهنگی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: همدان در سال جاری میزبان سه رویداد ملی و یک رویداد بین المللی در زمینه فرهنگی و هنری است.
وی افزود: برگزاری جشنواره پویا نمایی، اجلاس گردشگری کشورهای آسیایی(acd)، اجلاس اعضای سازمان گردشگری جهانی(unwto) و جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان نشان از توانمندی و آماده بودن زیرساختها در این استان است.
نادری فر خاطرنشان کرد: این رویدادها در سطح کشور بی نظیر است و در کمتر استانی تجمیع رویدادهای فرهنگی و هنری به این گونه رخ می دهد.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: با همکاری و مشارکت تمام دستگاه های اجرایی شهر همدان برای یک میزبانی خوب و شایسته از بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان آماده شده است.
نادری فر تاکید کرد: شعار«کودک و حقوق اجتماعی و حقوق شهروندی» برای جشنواره امسال انتخاب شده و بر همین اساس برنامه های امسال تفاوت هایی با دوره های قبل دارد.
وی گفت: آموزش حقوق اجتماعی و شهروندی به کودکان و خانواده ها از اولویت های جشنواره است و در این راستا نمایش هایی تدارک دیده شده است.
مدیر اجرایی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: امسال جشن 25 سالگی جشنواره تئاتر کودک و همچنین یکصد سالگی تئاتر کودک را در همدان جشن می گیریم.
هادی فیض منش به آمادگی 20 کمیته برای هماهنگی و اجرای جشنواره اشاره کرد و افزود: این کمیته ها از امروز در مجتمع شهید آوینی مستقر می شوند.
وی با بیان اینکه ساخت تندیس جشنواره توسط شهرداری انجام می شود، اضافه کرد: تبلیغات محیطی نیز از 25 آبان در سطح شهر با همکاری شهرداری اجرا می شود.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان یادآوری کرد: کودکان همدانی روز 28 آبان در برنامه شاد پیمایی شرکت کرده و به طور رسمی برنامه های جشنواره در فضایی با نشاط آغاز می شود.
فیض منش گفت: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به کودکان مناطق محروم و حاشیه شهر توجه ویژه دارد و پوستر جشنواره نیز در یکی از مدارس مناطق محروم شهرهمدان رونمایی شد.
بیست و پنجمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان با شعار «کودک و حقوق اجتماعی» به دبیری مریم کاظمی از 28 آبان تا چهارم آذر ماه امسال به میزبانی همدان برگزار می شود.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.