به گزارش ایرنا تیم شهرداری همدان در حالی فردا /یکشنبه / در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور مهمان خوشه طلایی ساوه است که در صورت شکست با اوضاع بحرانی در جدول رده بندی مسابقات گروه یک مواجه می شود.
شاگردان صمدیان اکنون با قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول سیزده تیمی گروه یک لیگ دسته 2 فوتبال کشور از وضعیت خوبی برخوردار نیست.
این تیم در هفت بازی گذشته خود صاحب یک برد، 2 تساوی و چهار باخت شد تا موجی از انتقادها را به دنبال داشته باشد.

** نبرد مرگ و زندگی با مدعی صعود
شهرداری فردا در حالی به مصاف خوشه طلایی ساوه می رود که این تیم به اعتقاد کارشناسان یکی از گزینه های صعود محسوب می شود.
خوشه طلایی با هدایت محسن عاشوری در فصل جاری لیگ 2 توانسته با چهار برد، یک تساوی و تنها یک شکست در رده دوم جدول و هم امتیاز با داماش گیلان صدرنشین این گروه قرار بگیرد.
عاشوری که سودای صعود را در سر دارد، هرگز نمی پذیرد در این مسابقه بازنده میدان باشد.
تیم تحت هدایت او در 2 بازی خانگی انجام داده به پیروزی رسیده و این نشان می دهد که به تیم های مهمان باج نمی دهد.
خوشه طلایی ساوه تاکنون 6 بازی برگزار کرده و هشت گل نیز به ثمر رسانده که به مراتب وضعیت گلزنی خوبی در جدول داشته هر چند پنج گل نیز دریافت کرده است.

** ضعف گلزنی بلای جان شهرداری
اما تیم شهرداری این روزها با ضعف گلزنی مواجه بوده که همین مساله به قعرنشینی آنها منجر شده است.
شاگردان صمدیان با گذشت هفت هفته از مسابقات انجام داده ، تنها 2 گل به ثمر رسانده اند و از این حیث در جمع ضعیف ترین خط حمله لیگ 2 قرار گرفته اند.
آنها در سه بازی گذشته خود بازنده میدان بوده اند تا انتقادها از عملکرد کادر فنی به اوج برسد.
ساختار تیم شهرداری همدان در فصل جاری به گونه ای است که قدرت هجومی آنها رضایت بخش نبوده و با وجود چندین مهاجم نتوانسته اند به گلزنی بیش از 2 گل در هفت بازی برسند.
حالا صمدیان از مدیران باشگاه شهرداری به صورت غیرمستقیم اولتیماتوم دریافت کرده و آنطور که پیداست تنها 2 بازی به او فرصت داده اند.

** غیبت کاپیتان شهرداری
تیم شهرداری در حالی امروز رهسپار ساوه شد که هادی بلوری کاپیتان باتجربه این تیم غایب بزرگ محسوب می شود.
محمد خزایی ، مسلم باقری، حامد بختیاری، حسین کاظمی، امین کعبی، میلاد باقری، پیمان حشمتی، مجید شعبانی، رضا کوهی، کاظم صالحی، مهدی زارعی، امید پورقنبری، حامد میرزایی، مرتضی کرمی، مسعود رمضانی، قاسم گرامی، نیما پرتوی و مهدی توکلیان ترکیب تیم اعزامی شهرداری به ساوه را تشکیل دادند.
در این بین هادی بلوری حضور ندارد اما مرتضی کرمی هافبک باتجربه این تیم که تاکنون دوره مصدومیت خود را سپری می کرد، به ترکیب این تیم بازگشته است.
همچنین امین کعبی دیگر بازیکن تیم شهرداری با سپری کردن دوره مصدومیت خود، در ترکیب تیمش به میدان خواهد رفت.
ترکیب احتمالی تیم شهرداری در بازی فردا مقابل خوشه طلایی ساوه را محمد خزایی، حامد بختیاری، حسین کاظمی، امین کعبی، میلاد باقری، پیمان حشمتی، رضا کوهی، کاظم صالحی، مهدی زارعی، مسعود رمضانی و مهدی توکلیان تشکیل خواهند داد.
این تیم در صورت برتری مقابل خوشه طلایی ساوه می تواند امیدوار به صعود 2 پله ای باشد اما تیم میزان نیز درصدد تصاحب صدر جدول گروه ب است.
دیدار تیم های شهرداری همدان و خوشه طلایی ساوه فردا یکشنبه از ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز می شود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.