کاوه برخورداری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اقدام پژوهی یکی از طرح های با اهمیت آموزش و پرورش است که توسط معلم پژوهنده در محدوده مدرسه و کلاس درس انجام می گیرد.
وی اقدام پژوهی را روشی تحقیقی، نظام مند و کارآمد برشمرد و اظهار داشت: این اقدام توانمندی های افراد را در طرح مسئله، جمع آوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل، نتیجه گیری و تصمیم گیری موثر برای کاهش یا رفع مشکل در حوزه ی مهارت های حرفه ای افزایش می دهد.
برخورداری عنوان کرد: امسال یکهزار و 380 تن از کارکنان اداری و آموزشی استان در بیست و یکمین دوره از برنامه معلم پژوهنده شرکت کردند.
وی افزود: در این دوره 90 اثر اقدام پژوهی به دبیرخانه معلم پژوهنده استانی ارسال و پس از ارزیابی و داوری آثار، 31 اثر به عنوان آثار منتخب استانی انتخاب شد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: از بین آثار منتخب استانی، چهار اثر برتر اقدام پژوهی جهت انتخاب اثر برتر کشوری به دبیرخانه مرکزی برنامه معلم پژوهنده (مستقر در پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش) ارسال شد.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.