نائب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان در حاشیه برگزاری این همایش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این همایش در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و با حضور ورزشکاران ایستگاه های صبحگاهی برگزار شد.
مریم روحی هدف از برگزاری این همایش را ایجاد نشاط و تقویت سلامت بانوان همدانی اعلام و اضافه کرد: استقبال چشمگیر بانوان در ورزش صبحگاهی باعث شده تا بسترهای لازم برای فعالیت گسترده آنان فراهم شود و هم اینک بیش از یکصد ایستگاه فعال صبحگاهی داریم.
وی بیان کرد: بانوان ورزش صبحگاهی همه روزه ساعات اولیه صبح به صورت رایگان در سالن های ورزشی زیر پوشش اداره کل ورزش و جوانان همدان زیر نظر مربیان فعالیت می کنند.
نائب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان خاطرنشان کرد: همچنین برای مشارکت هرچه بهتر بانوان در ورزش، همه ساله به مناسبت های مختلف، چندین همایش صبحگاهی را در پارک های بزرگ سطح شهر همدان برگزار می کنیم.
روحی خاطرنشان کرد: بانوان ورزشکار صبحگاهی همواره حضوری فعال در برنامه ها و مناسبت های مختلف دارند و در چارچوب اهداف فرهنگی از ابتدای سال جاری تاکنون 30 رویداد را برگزار کرده ایم.
وی یادآور شد: ورزش صبحگاهی همدان یکی از استان های فعال و برتر کشور به شمار می رود و روزانه 10 هزار بانوی همدانی به صورت مستمر در ایستگاه های تعیین شده ورزش می کنند.
روحی افزود: هم چنین در هر ایستگاه یک تا 2 مربی باتجربه و دارای مدرک رسمی آموزش های تمرینی و حرکات نرمشی را به شرکت کنندگان ارایه می دهد.
در حال حاضر 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف ورزش همگانی استان همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.