مریم کاظمی رو پنج شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پایش سلامت کودکان از برکات جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است و به صورت کامل رایگان با همکاری یک شرکت سلامت الکترونیک مستقر در تهران انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه در این نوع پایش 180 عارضه بدن قابل تشخیص است، گفت: هماهنگی های لازم صورت گرفته است تا این شرکت با استقرار تجهیزاتش در همدان از کودکان تست سلامت بگیرد.
کاظمی هدف از اجرای این برنامه را شناسایی مشکلات و بیماریهای احتمالی کودکان دانست و اضافه کرد: در این طرح ساکنان حاشیه شهر و مناطق محروم در اولویت هستند.
دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه پایش سلامت کودکان به تحقق شعار امسال جشنواره کمک می کند، افزود: بهره مندی از امکانات بهداشتی و درمانی یکی از حقوق اجتماعی این قشر است.
وی خاطرنشان کرد: امسال برنامه های جنبی افزایش یافته و تاکنون کانون اصلاح و تربیت و کودکان توانیاب برای اجرای برنامه در حاشیه جشنواره اعلام آمادگی کرده اند.
بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک و حقوق اجتماعی» به دبیری مریم کاظمی و از 29 آبان تا چهارم آذر 1397 با میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.