به گزارش ایرنا سید سعید شاهرخی عصر سه شنبه در نشست شورای معاونان فرمانداری ویژه ملایر اظهار داشت: در حد امکان تلاش کردیم استان را از مسایل حاشیه ای دور نگه داریم.
وی ارتباط با مردم و تلاش برای حل مشکلات را از ضرورت ها برشمرد و بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید همواره در بین مردم حضور پیدا کرده و از نزدیک مشکلات و مطالبات آنان را رصد کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان وجود فضای همدلی و همگرایی در استان و همراهی نمایندگان مجلس را فرصتی برای مدیران دانست و افزود: باید با استفاده از توان و ظرفیت نمایندگان مجلس در راستای تحقق اهداف بزرگ و مشترک گام برداریم.
شاهرخی خاطرنشان کرد: علاقه مند نیستیم که هیچ زاویه و تنشی که موجب توقف چرخ توسعه استان و شهرستان و مسایل و مشکلات مردم شود، ایجاد کنیم.
وی با اشاره به ظرفیت و توان بالای مدیران دستگاه های اجرایی استان گفت: مدیران دستگاه ها متناسب با وظایف خود برای حل هرگونه مسایل و مشکل ایجاد شده ورود پیدا کنند.
شاهرخی شرایط حاکم بر استان همدان را مطلوب ارزیابی و بر لزوم حرکت همه مدیران در راستای اجرای سیاست های دولت تاکید کرد و افزود: انسجام موجود در استان ستودنی است و همه باید در راستای بهتر شدن شرایط و تحقق اهداف بلند نظام و دولت گام برداریم.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص کشور، تمامی مدیران باید تلاش جهادی و شبانه روزی برای خدمت به مردم و حل مشکلات داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان فرمانداری و استانداری را نماد و الگوی سایر دستگاه های اجرایی دانست و تاکید کرد: هرگونه مسایل حاشیه ای باید از سوی فرمانداری ها و بخشداری ها کنترل و از پرداختن به حواشی پرهیز شود.

**جذب 240 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در ملایر
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز به تلاش دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد اشتغال و ارایه تسهیلات اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: در 2 ماه گذشته تسهیلات اشتغالزایی ملایر از 38 میلیارد ریال به 240 میلیارد ریال افزایش یافت.
باب الله فتحی با بیان اینکه روند جذب تسهیلات اشتغالزایی هنوز مورد رضایت نیست افزود: با پیگیری های انجام شده رتبه ملایر در جذب این تسهیلات ارتقا یافت و قول مساعد می دهیم در ماه های آتی به صدر جدول اخذ تسهیلات اشتغالزایی استان برسیم.
وی ادامه داد: نمایندگان سازمان فائو 25 و 26 مهرماه برای بررسی پرونده ثبت جهانی انگور ملایر به این شهرستان سفر می کنند که امیدواریم با تلاش و پیگیری های مجدانه نمایندگان مجلس و جهاد کشاورزی و سایر دستگاه ها این امر محقق شود.
فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه مجموعه شهرستان همواره از عملکرد دولت تدبیر و امید دفاع و در راستای سیاست های دولت حرکت می کند اظهار داشت: چنانچه مدیری توان همراهی این مجموعه را ندارد، می تواند جدا شود.
فتحی همچنین تلاش و پیگیری نمایندگان این شهرستان را در تمامی امور قابل تقدیر دانست و گفت: همواره از ظرفیت نمایندگان ملایر برای پیشبرد اهداف بهره می گیریم.

**استاندار همدان محور تقویت وحدت در استان است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز وجود وحدت و همدلی در بین مجموعه استان و نمایندگان مجلس را قابل تقدیر خواند و افزود: محمدناصر نیکبخت استاندار همدان همواره این وحدت را تقویت می کند.
محمد کاظمی تاکید کرد: با وجود نگاه های مختلف سیاسی، اما به واسطه وحدت و انسجام، در بسیاری از مسایل استان سریع به نتیجه مطلوب می رسیم.
وی وحدت را محور خدمت به مردم دانست و بیان کرد: هم اکنون در بین مسئولان، نمایندگان مجلس، دولت و همه اجزای جامعه وحدت وجود دارد و باید قدر این سرمایه عظیم را بدانیم و هرگاه وحدت دچار نقصان شد، ورود پیدا کنیم.
نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم خاطرنشان کرد: در شرایطی که آمریکا با خروج از برجام و اعمال تحریم ها ظلم مضاعفی را در حق ملت ایران روا داشته است، وظیفه مسئولان دوچندان شده است و هم اکنون زمان کار جهادی است.
کاظمی افزود: بار این همه ظلم که به ناحق در حق نظام جمهوری اسلامی روا داشته شده است، بر روی دوش مردم است.
وی مهمترین وظیفه مدیران در شرایط کنونی را انجام کار انقلابی و جهادی دانست و گفت: باید برای کاهش مشکلات مردم به جامعه امید دهیم و با عمل این امیدآفرینی را ثابت کنیم.
کاظمی بر لزوم سرکشی فرماندار ملایر از دستگاه های اجرایی و بررسی روند کار تاکید کرد و بیان کرد: مدیری که توان همراهی مجموعه شهرستان را ندارد، باید جایش را به مدیر انقلابی و جهادی بدهد.

**مدیران موظف به جلب رضایت مردم هستند
دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز مهمترین وظیفه مدیران را جلب رضایت و ایجاد امید در بین مردم دانست و اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این بوده تا مردم از عملکرد دولت مطلع شوند.
حجت الاسلام احد آزادیخواه تاکید کرد: اختلاف های سیاسی نباید اجازه دهد این مسیر تحت تاثیر قرار گیرد.
وی با بیان اینکه ملایر همواره در امنیت و آرامش ویژه بوده است ادامه داد: خاستگاه این آرامش بطن جامعه و مردم است و مسئولان محور و رابطه بین این آرامش و همدلی هستند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم مجموعه شهرستان را اثربخش و کارا دانست و تاکید کرد: نباید اجازه دهیم یک مورد مخرب در این شهرستان باشد و فعالیت مجموعه را تحت تاثیر قرار دهد.
حجت الاسلام آزادیخواه با تاکید بر شتاب بخشی به روند توسعه شهرستان گفت: در حوزه کشاورزی، آبرسانی و اشتغال مشکل داریم که باید نگاه در حوزه ها ویژه باشد.
به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در سفر یک روزه خود به ملایر در شورای اداری بخش زند شرکت و با امام جمعه ملایر دیدار کرد.
7528
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.