علی مالمیر روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز همدان افزود: رویداد های UNWTO (اجلاس جهانی گردشگری) و همچنین ACD (کنفرانس گردشگری کشورهای آسیایی) جایگاه استان را در حوزه گردشگری ارتقا داد و در همین ابتدای کار موجب افزایش گردشگر در استان شد.
وی خبرگزاری جمهموری اسلامی (ایرنا) را هم خانواده دولت دانست و اظهار داشت: این رسانه همواره در انتشار و اطلاع رسانی اخبار حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری موفق عمل کرده است.
مالمیر عنوان کرد: امروزه با تغییر دنیا و همچنین پیشرفت کشور ایران، دغدغه های حوزه گردشگری متفاوت شده است و این وظیفه دستگاه های مرتبط با این حوزه را سنگین تر می کند.
وی تاکید کرد: افزون بر 20 برنامه و همایش بین المللی در راستای رویداد همدان 2018 در استان اجرا شد که به طور حتم در حوزه گردشگری استان تاثیر مستقیمی می گذارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: همایش بین المللی معماری دستکند یکی از مهمترین برنامه های جانبی رویداد همدان 2018 بود که پژوهشگران هشت کشور به دبیرخانه این همایش، مقاله ارسال کردند.
وی ادامه داد: جایگاه همدان در حوزه معماری دستکند در کشور تثبیت شده است و تنها پایگاه دستکند کشور در این استان فعالیت دارد.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز همدان نیز گفت: این رسانه همواره بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع در همه حوزه ها از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید دارد.
سعید زارع کندجانی افزود: در بخش اطلاع رسانی رویداد همدان 2018 بیش از 200 خبر از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز همدان تولید و منتشر شد.
وی ادامه داد: در کنار این اطلاع رسانی، بیش از 40 گزارش، تحلیل و یادداشت برای انعکاس بهتر این رویداد تولید و بر روی خروجی سایت قرار گرفت.
زارع کندجانی اظهار داشت: در حاشیه برگزاری رویداد همدان 2018 با انتشار گزارش هایی در زمینه های کشاورزی، صنایع دستی و مشاهیر فرهنگی، استان را بیشتر معرفی می کنیم.
نشست بین المللی اعضای سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) از 21 تا 23 آبان سال جاری با حضور نمایندگان گردشگری 150 کشور در همدان برگزار می شود.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.