به گزارش ایرنا، مهدی شفیعی روز یکشنبه در دیدار با شهردار همدان افزود: توسعه گردشگری امروز به عنوان رکن اساسی توسعه کشورها به شمار می رود و برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در همدان، به توسعه این حوزه در استان کمک شایانی می کند.
وی با بیان اینکه رسانه ها برای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی نسبت به برگزاری این اجلاس باید پیشگام باشند تاکید کرد: تبیین و آگاه سازی افکار عمومی از خدمات و اقدامات صورت گرفته در کشور، وظیفه امروز رسانه ها است.
وی با بیان اینکه همدان دارای ظرفیت های گردشگری بیشماری است که آنطور که باید معرفی نشده است تاکید کرد: ایرنا به سهم خود در تلاش است با تحرک بیشتر در حوزه اطلاع رسانی در بخش های مختلف، دستاوردهای نظام را تبیین کند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی خبرگزاری جمهوری اسلامی ادامه داد: ایرنا با بهره مندی از ظرفیت ارزشمند نیروی های انسانی و جوان، راه اندازی حوزه های چند رسانه ای، تولید بولتن ها و علمی تر کردن حوزه پژوهش در تلاش برای همراهی هرچه بیشتر با نظام و دولت جمهوری اسلامی است.
شفیعی با بیان اینکه امروز مجموعه ایرنا با جدیت در تلاش است که اثرگذارتر و موفق تر از گذشته عمل کند تاکید کرد: همدان به دلیل موقعیت برجسته، برخورداری از جاذبه های گردشگری و قرارگرفتن در مسیر گردشگری می تواند کانون توجه قرار گیرد.
شهردار همدان نیز در این دیدار گفت: رسانه ها در زمینه ارتقای فرهنگ شهروندی و توسعه گردشگری به عنوان یکی از عوامل موثر در بهبود روند مدیریت شهری نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارند.
عباس صوفی افزود: جایگاه ایرنا در عرصه رسانه کشور همواره ممتاز بوده و به عنوان رسانه‌ای فعال و پویا، از لحاظ صحت، دقت و سرعت در کار اطلاع‌رسانی در میان رسانه‌های مختلف از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه این رسانه ملی در انعکاس اخبار و گزارش‌های خود، همیشه در راه وفاق و وحدت ملی تلاش کرده و در این راستا کارنامه درخشانی از خود باقی گذاشته است افزود: ارتباط بیشتر با خبرگزاری جمهوری اسلامی و انعکاس صحیح اخبار با جدید دنبال خواهد شد.
شهردار همدان با بیان بخشی از وظایف این نهاد اظهار داشت: همدان دارای ظرفیت های بالای گردشگری است که در کشور و جهان مغفول مانده است و تلاش داریم در این حوزه به متولیان امر کمک کنیم.
وی با بیان اینکه زیرساخت های توسعه گردشگری و جذب توریست در همدان فراهم است افزود: آثار تاریخی همدان را هیچ جایی ندارد و باید به طور جدی به آن پرداخته شود.
صوفی با بیان اینکه راه انداری قطار همدان - تهران در جذب گردشگران نقش تاثیر گذاری دارد افزود: همدان در سال جاری میزبان دو ریداد بزرگ فراملی است که موجب جذب گردشگران بیشتری شد.
وی به انتخاب شهر همدان در بین 34 شهر آسیایی به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 و همچنین میزبانی همدان جهت برگزاری اجلاس سازمان جهانی گردشگری اشاره و اضافه کرد: اتفاقاتی خوبی در سطح ملی و بین المللی در همدان رخ می دهد اما اطلاع رسانی ها خوب نیست که در این مسیر همیاری ایرنا را می طلبیم.
وی با بیان اینکه مقرر شده همدان در مسیر قطار گردشگری خارجی قرار گیرد افزود: همدان مرکز راه آهن غرب کشور است و گردشگری تابستانه و زمستانه آن مسافران زیادی را جذب می کند.
شهردار همدان با بیان اینکه آماده عقد تفاهمنامه ای با خبرگزاری جمهوری اسلامی هستیم افزود: امیدواریم ارتباط با این رسانه فراملی بیش از پیش تقویت شود.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.