به گزارش ایرنا ، محمد ناصر نیکبخت روز پنجشنبه در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان همدان افزود: آمریکا قصد داشت در این نشست ایران تخریب شود اما دست خدا با حق است و روسای کشورها از ایران دفاع و آمریکا را محکوم و بر دفاع از برجام و حفظ آن تاکید کردند.
وی تاکید کرد: به یاری خداوند، با هدایت های ارزشمند رهبرمعظم انقلاب، همت مردم و برنامه ریزی سران سه قوه از این مرحله سخت عبور می کنیم.
نیکبخت در ادامه با محکوم کردن حمله اخیر گروه تروریستی در اهواز افزود: این انقلاب همچنان از ثمره مقاومت و خون پاک حماسه آفرینان دفاع مقدس بهره می برد.
وی اظهار داشت: اگر رئیس جمهوری ایران اسلامی عاقلانه، مودبانه و مقتدرانه پاسخ ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را در سازمان ملل به گونه ای می دهد که دنیا تحسین می کند ، به دلیل این است که دنیا حماسه آفرینی های این ملت در دفاع مقدس را دیده است.
استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: همدان براساس ارزیابی های کشوری یکی ازسه استان برتر کشور در حوزه سلامت اداری است.
نیکبخت با بیان اینکه مدیران و فرمانداران نگذارند میز خدمت تشریفاتی شود اظهار داشت: مدیر، معاون و افراد صاحبنظر در میز خدمت حاضر شوند و پاسخ درست به مردم بدهند.
وی ادامه داد: در 2 روز گذشته در تهران یکی از طرح ها که 6 ماه در تهران بود حل شد و مشکل شیشه همدان با بانک مرکزی، فولاد ویان و پتروشیمی هگمتانه مشکلاتی را داشتند، نیز برطرف شد.
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در جشنواره شهید رجایی در ارزیابی ها سعی شود در کنار کمیت به کیفیت نیز توجه شود.
محمد علی پورمختار افزود: در نشست اخیر نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع مهم نیزاشاره شده است.
وی تاکید کرد: تولید ملی و حمایت دستگاه ها از موضوع مهم تولیدی و توجه به شعار سال باید با جدیت مدنظر باشد.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.