امروز (جمعه) و در چهارمین روز هفته بر آستان آفتاب گروه سیار هنری به روستای دهنو در حدود 20 کیلومتری خمین رفت و آنجا به اجرای برنامه های مفرح و شاد پرداختند. این برنامه با استقبال بسیار زیاد اهالی روستا مواجه و بازخورد بسیار مثبتی از خانواده ها و به ویژه کودکان گرفته شد. در انتهای برنامه همچنین هدایایی به کودکان داده شد.

به گزارش جماران؛ در هفته فرهنگی بر آستان آفتاب فارغ از همه برنامه ها، درگوشه و کنار و در حاشیه های این هفته فرهنگی اتفاقاتی می افتد که به جای خود بسیار مهم و ارزشمند است.

یکی از این اتفاقات برگزاری رویدادهای کوچک شادمانه در روستاهاست. واحد سیاری همراه با یک سکوی آماده برای اجرای برنامه هنری که برای خانواده های روستایی، ارمغان شادی می آورد و یک روز خاطره انگیز را برای کودکانی و روستانشینانی ایجاد کند که به دلیل فاصله از شهرهای بزرگ و امکانات محدود از دیدن رویدادهای مشابه محروم هستند.

هفته فرهنگی برآستان آفتاب امسال توفیق داشت تا چنین رویدادی را برگزار کند.  

این حرکت ارزشمند جدید در برنامه های هفته فرهنگی در خمین کلید خورد؛ حرکتی سال گذشته در نوع ارایه خدمت دیگری انجام شد اما شرایط جوی امکان اجرای آن در مدل های دیگر را محدود کرد.

امروز (جمعه) و در چهارمین روز هفته بر آستان آفتاب گروه سیار هنری به روستای دهنو در حدود 20 کیلومتری خمین رفت و آنجا به اجرای برنامه های مفرح و شاد پرداختند.

این برنامه با استقبال بسیار زیاد اهالی روستا مواجه و بازخورد بسیار مثبتی از خانواده ها و به ویژه کودکان گرفته شد. در انتهای برنامه همچنین هدایایی به کودکان داده شد.  

به نظر می رسد حاشیه هایی این چنین در هفته فرهنگی بر آستان آفتاب از زاویه اثرگذاری و تاثیر در استان مرکزی و شهرستان خمین و توابع آن از متن برنامه های این رویداد فرهنگی کم ارزش تر نباشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.