ناصر فیض، شاعر طنزپزداز به جماران گفت: بیت امام خمینی(ره) ظرفیت برگزاری جشنواره شعر،کارگاه های هنری، نمایشگاه خط و کاریکاتور را دارد و بدون تردید از برگزاری رویدادهای ادبی و هنری در این مکان و شهر استقبال می کنند.

به گزارش جماران؛ ناصر فیض، شاعر طنزپزداز گفت: بیت تاریخی امام خمینی(ره) قرار نیست به موزه تبدیل شود چراکه می توان در این مکان تشکیلاتی از شعر ، ادب و هنر راه انداخت.

این شاعر چهارشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه ادبی «برآستان آفتاب» در نگارستان روح الله بیت تاریخی امام خمینی(ره) همزمان با هفته فرهنگی « بر آستان آفتاب» افزود: یکی از راهکارهای جلوگیری از تمرکززدایی برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری باید بیشتر جنبه های فرهنگی و ادبی شهرستان ها تقویت شود.

فیض ادامه داد: در بسیاری از کشورهای جهان برای فرهنگ هزینه می کنند و خمین دارای ظرفیت بالایی در زمینه پرورش علما و شاعران خوب است.

وی اظهار داشت: بیت تاریخی امام خمین(ره) پشتوانه کمی ندارد و نسبت به آن جایگاهی که دارد به آن  نمی شود.

این شاعر طنزپزداز تاکید کرد: هفته فرهنگی بهانه ای برای راه اندازی تشکیلات شعر و ادب و هنر در بیت امام خمینی(ره)  است و نشان می دهد این شخصیت اینقدر ارزشمند است که به برکت وجود او می توان چنین برنامه هایی برگزار کرد.

فیض گفت: این تعداد شاعر و هنرمند در یک شهر ظرفیت خوبی برای برگزاری جشنواره های بزرگ در این شهر است.

وی اضافه کرد: بیت امام خمینی(ره) ظرفیت برگزاری جشنواره شعر،کارگاه های هنری، نمایشگاه خط و کاریکاتور را دارد و بدون تردید از برگزاری رویدادهای ادبی و هنری در این مکان و شهر استقبال می کنند . 

فیض گفت: درهر استان کشور این ظرفیت وجود دارد اما برخی از مسئولان یا کوتاهی می کنند یا اهلیت این کار را ندارند.

شاعر طنزپرداز افزود: برگزاری هفته فرهنگی یک اتفاق خیلی خوب است و نشان دهنده توانایی مدیر برگزار کننده است که توانسته چنین کاری را انجام دهد.

وی تاکید کرد: برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی  تاثیر زیادی در روحیه آدم های شهر دارد و امیدوارم مسئولان جنبه های مثبت برگزاری این برنامه ها را ببینند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.