به گزارش ایرنا، سرهنگ «علی اصغرعبادی نیک» روز شنبه در جمع خبرنگاران با تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی هرمزگان با انجام کار اطلاعاتی و بازدید از واحدهای صنفی، یک انبار حاوی برنج احتکار شده و قاچاق را در بندرعباس شناسایی کردند.
وی بیان داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از انبار، برنج احتکار شده به ارزش 600 میلیون ریال کشف کردند.
رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان اظهار داشت: انبار یاد شده توسط ماموران پلیس نظارت براماکن عمومی استان پلمب شد و در این زمینه پرونده تخلفاتی تشکیل و برای رسیدگی به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال شد.
عبادی نیک یادآورشد: فروشندگان کالای اساسی باید فهرست کالاهای انبار شده خود را ماهانه به سازمان صنعت و معدن و تجارت اعلام کنند تا مشمول مجازات احتکار کالا و پرداخت جریمه نشوند.
وی گفت: شهروندان می توانند هر گونه خبر و اطلاعاتی در مورد احتکار کالاهای اساسی را از طریق شماره تلفن 110به پلیس گزارش دهند.
سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز اعلام کرده است شهروندان در راستای برخورد با محتکران و اخلال گران بازار در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و کالای قاچاق با شماره تلفن 124 تماس بگیرند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.