سعید موحدی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بال های اهورا کاری از گروه هنری صدف میناب است که کارگردانی آن توسط حبیب الله ناصری و باقر رمضان زاده انجام شده است.
وی افزود: این نمایش در هفتمین جشنواره ملی آیین های نمایشی رضوی که در روزهای 29 تیرماه تا اول مردادماه به میزبانی یاسوج برگزار شد، از میان 10 اثر موفق به کسب عنوان دومین نمایش برگزیده شد.
موحدی تصریح کرد: در مجموع 43 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که 10 اثر از جمله بالهای اهورا از هرمزگان به مرحله نهایی راه یافته بودند.
وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره ملی نمایش شابریون از خوزستان اول و وصال یار از کردستان سوم شدند.
وی بیان داشت: تئاتر بال‌های اهورا راوی سرگذشت دختری است که با اعتقادات قلبی خود به امام رضا (ع) توسل کرده و با حضورش در حرم این امام رئوف تجربه‌های تازه‌ای کسب می‌ کند.
موحدی با اشاره به جایگاه تئاتر هرمزگان در کشور، گفت: امروز با تلاش هنرمندان تئاتر هرمزگان و حمایت های مسئولان استان ، شاهد حضور موفق بسیاری از گروه های نمایشی هرمزگان در عرصه های ملی و بین المللی هستیم.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: تئاتر و هنرمندان تئاتر توانسته اند با زبان هنر بسیاری از ظرفیت های جامعه را تقویت و شور و نشاط لازم را ایجاد و فضا را مهیای فعالیت های سازنده کنند.
7198/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.