به گزارش ایرنا، نمایندگان ولی فقیه در هرمزگان در خطبه های نماز جمعه امروز، ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان داشتند: جمهوری اسلامی ایران از مظلوم چه در فلسطین و چه در سوریه حمایت می کند و مکان های مذهبی را چه قدس و چه حرم حضرت زینب(س) را مورد حفاظت خود قرار می دهد.
**میناب
امام جمعه میناب گفت: روز قدس نماد مقاومت، بیداری، ولایت مداری، مبارزه با استکبار و رژیم غاصب است.
حجت الااسلام میرزا حسین معتمدی فر در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته میناب افزود: روز جهانی قدس روز فریاد استکبار سیتزی مسلمانان و آزادی‌ خواهان مومن و بصیر جهان بر علیه ظلم ظالمان و جنایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست بین الملل است.
وی اظهار کرد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس فرصتی برای تجدید پیمان مسلمانان جهان با آرمان‌ های مردم مظلوم فلسطین و بیانگر نفرت عمومی از رژیم اشغالگر قدس است.
خطیب جمعه میناب گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس از یادگارهای ماندگار امام راحل است و مردم روزه دار با حضور در این راهپیمایی ثابت کردند ، آرمانهای امام راحل را فراموش نکرده اند.
حجت الاسلام معتمدی فر یاد آور شد: انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس به عنوان نماد اشغال‌گری، جنایت‌ها و کشتار رژیم اشغال‌گر قدس در غزه و ظلم و جنایت آمریکا در دنیا سبب شده راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه برگزار شد.
**کیش
امام جمعه کیش عنوان کرد: صهیونیسم بین الملل به دنبال تسخیر فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی کشورهای دنیا است.
حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده افزود: اشغال فلسطین و تاسیس رژیم جعلی صهیونیست، تنها اشغال یک کشور نیست بلکه همه کشورها در تیررس این رژیم است.
وی با قدردانی از حضور مردم جزیره کیش در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس سنت حسنه ای است که امام (ره) برجای گذاشت و برای همیشه و تا ظالمی در جهان وجود دارد، این حرکت ضد استکباری باقی است.
حسن زاده تصریح کرد: از نگاه امام (ره) موضوع فلسطین ، منازعه عربی صهیونیستی، خاورمیانه صهیونیستی و یا فلسطینی صهیونیستی نیست بلکه منازعه ای میان اسلام و صهیونیستی است.
**قشم
امام جمعه قشم گفت: روز قدس روز تولی و تبری است که مردم ایران در راهپیمایی خود با آرمان های امام خمینی(ره) و خون شهدا میثاق می بندد و نماد وحدت مسلمانان و تقویت کننده امنیت و حمایت از امت مظلوم مسلمان در هر کجای جهان است.
حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نمازجمعه این هفته قشم افزود: این روز نماد تولی نیز هست که مسلمانان ایران و جهان انزجار خود را از دشمنان اسلام و مسلمانان ابراز می کنند.
وی ادامه داد: اکنون که دشمنان هجوم خود را به کشورهای مسلمان شروع کرده است، نظام جمهوری اسلامی مانند برخی حکام خود فروخته عربی به زیر یوغ آنان نمی رود و دست در دست ستمگران قرار نمی دهد، بلکه در برابر دشمنان اسلام ثابت قدم ایستادگی می کند.
امام جمعه قشم با اشاره به اظهارات اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: دشمن در ابعاد روانی، اقتصادی و عملی به توطئه هایی دست زده که در بخش اقتصادی قصد دارد با ایجاد تحریم ها در روند پیشرفت انقلاب اسلامی اختلال ایجاد کند.
حجت الاسلام جوکار گفت: مردم باید در برابر این توطئه دشمن با صبر و حمایت از نظام سرمایه های خود را وارد بازار تولید کنند و مسئولان نیز مقاوم سازی اقتصادی را در دستور کار قرار دهند.
**بندرلنگه
امام جمعه بندرلنگه با تاکید بر اینکه ما تا محو اسرائیل این غده سرطانی از پای نخواهیم ایستاد، گفت: یقین داریم که خداوند پیروزی مسلمانان و نابودی اسراییل را در آینده ای نزدیک محقق می کند.
حجت الاسلام سید محمد جواد رکنی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: مردم ایران امروز با حضور پرشورشان در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که ما هرگز سر سازش با مستکبران عالم نخواهیم داشت.
وی تاکید کرد: هم مردم و مسوولان باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گوش دهند و رهنمودهای ایشان را به کار ببرند تا بتوانیم نقشه های دشمنان را نقش برآب کنیم.
**پارسیان
امام جمعه پارسیان ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: تنها نقشه راه امروز مساله فلسطین و قدس مقاومت بر مبنای اندیشه امام راحل است.
حجت‌الاسلام هادی میرزایی اظهار کرد: حضور پرشور و حماسی مردم ایران در راهپیمایی روز قدس بیانگر تاکید این ملت بر آرمان های امام راحل، تبعیت از رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در عدم دو قطبی کردن جامعه گفت: حرکت در مسیر تفرقه و دو قطبی کردن مردم خلاف امر رهبری انقلاب است.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.