به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر بندرعباس از امام خمینی (ره) به عنوان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین فلاسفه عصر حاضر نام برد که شاگردان زیادی را دراین زمینه تربیت و به جامعه اسلامی تقدیم کرده است.
نماینده ولی فقیه درهرمزگان با بیان اینکه ولایت فقیه یعنی قدرت دردست یک عالم عادل و شجاع افزود: در تاریخ سراغ نداریم که یک عالم روحانی به استبداد کشیده شده باشد.
آیت الله نعیم آبادی خاطر نشان ساخت: مگر می تواند یک عالم عادل دیکتارتور باشد آن هم در جایی که تعدادی مجتهد بر کارهای او نظارت دارند.
وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیررهبر معظم انقلاب بیان داشت: رهبری انقلاب کد داد اگر ما در درون مشکل نداشته باشیم هیچکس حتی ترامپ و آمریکا نمی توانند کاری از پیش ببرند.
امام جمعه بندرعباس یاد آور شد: اما اگر از درون بپوسیم و دشمنی ایجاد کنیم، به هم رحم نکنیم و کار فعالیتی نداشته باشیم و اسراف کنیم آن وقت است که بزرگ ترین ظلم را به این نظام روا داشته ایم.
آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر اینکه نباید با سیاه نمایی نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کرد افزود: بزرگ ترین گناه مایوس کردن مردم از انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی خطاب به نمازگزاران گفت: ببینیم درهمین شهر بندرعباس و اطراف آن چه کارهای عظیمی انجام شده آن وقت این همه سیاه نمایی نمی کنیم و اگر کم و کاستی هم وجود داشته باشد با اعلام دستاوردها می توانیم انتقاد سازنده نیز داشته باشیم .
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه با اشاره به برخی گران فروشی ها ازجمله تره بار و برنج از دستگاههای نظارتی استان هرمزگان به خصوص شهر بندرعباس خواست فعالیت و نظارت بیشتری داشته باشند.
خطیب جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس ابراز داشت: با توجه به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس بایستی امسال با حضور پرشمارتر از سالهای گذشته با صدایی رساتر از همیشه فریاد مرگ بر رژیم صهیونیستی و آمریکا سر داد.
6149 / 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.