به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر یکشنبه در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان افزود: میز خدمت بر اساس منشور حقوق شهروندی در نظام اداری طراحی شده و ابتکاری برای تحقق تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مندی مردم است.
وی بیان داشت: استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید در ایجاد میز خدمت پیشقدم باشند و تا ظرف یک هفته آینده به صورت کامل این طرح را در طبقه نخست ساختمان اداری خود برای رفاه حال شهروندان مستقر کنند.
استاندار هرمزگان یاد آور شد: سایر ادارات دولتی نیز با الگوگیری از دستگاه های یاد شده، این مصوبه را در ادارات خود اجرایی کنند.
همتی اضافه کرد: اجرای صحیح این مصوبه در هرمزگان با همکاری همه دستگاه های اجرایی استان می تواند برای سایر استان ها الگو و در کشور تاثیر گذار باشد.
وی یکی از معضلات موجود در جامعه را نارضایتی شهروندان از دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: میز خدمت (حضوری و الکترونیکی) یکی از گام‌ های مهم دولت تدبیر و امید است که با تکیه بر توان مدیران، برای رفع نارضایتی ‌های ارباب رجوع از دستگاه‌های اداری در سطح کشور صورت گرفته است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان نیز گفت: میز خدمت حضوری تا پایان خرداد ماه و الکترونیکی تا پایان آذرماه در دستگاه های اداری استان ایجاد شود.
صالح دریانورد افزود: میز خدمت یکی از ارکان عمومی حقوق شهروندی است که همه دستگاه ها باید در اجرای این مصوبه همکاری داشته باشند.
وی بیان داشت: سمینار آموزشی برای رفع ابهام وشفافیت سازی اجرای طرح میز خدمت روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود که همه مدیران دستگاه های اجرایی هرمزگان در آن مشارکت داشته باشند.
وی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی که برای تسهیل در ارائه خدمت به مردم و بهبود این روند دارند، استقبال می شود.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.