مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه این رونمایی به ایرنا گفت: تعداد یک هزار پوستر و یک هزار بروشور فراخوان این جشنواره تهیه شده است که از امروز در سطح کشور توزیع می شود.
علیرضا کمساری افزود: جشنواره مزبور با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی در سطح جامعه و تشویق مردم و جوانان به حفظ احادیث امام رضا (ع) در 2 رده جوانان (15 تا 25 سال) و بزرگسالان (25 سال به بالا) با محوریت جزیره قشم برگزار می شود.
وی ادامه داد: احادیث توسط تیم کارشناسی انتخاب شده است و در سایت شمس توس به آدرس qeshm.shamstoos.ir قرار دارد و علاقمندان می توانند تا 20 آبان ماه 1397 جهت ثبت نام و شرکت در این جشنواره به سایت مزبور مراجعه کنند.
کمساری تصریح کرد: مرحله نخست آزمون این جشنواره در چهارم آذرماه سال جاری و همزمان با ولادت با سعادت رسول اکرم(ص) در همه استان ها به صورت الکترونیکی و آنلاین برگزار می شود.
وی افزود: 50 نفر برتر در مرحله نخست برای مرحله نهایی دعوت می شوند که در 25 آذرماه امسال همزمان با تولد امام حسن عسکری (ع) به صورت حضوری در قشم رقابت می کنند و هشت نفر به عنوان نفرات برتر جشنواره معرفی و با اهدای جوایز از آنان تجلیل می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: سال گذشته 530 نفر در این جشنواره شرکت کردند و امسال با پیگیری های انجام شده پیش بینی می شود یک هزار و 500 نفر در جشنواره شرکت کنند.
امسال شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) برگزار می شود که در این جشنواره 77 کشور و 33 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.