**میناب
امام جمعه میناب با تاکید بر برگزاری جشن های نیمه شعبان به بهترین شکل ممکن و با مشارکت حداکثری مردم گفت: باید شرایط لازم برای ظهور امام زمان (عج) را در جامعه فراهم کنیم.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدحسین معتمدی‌فر بیان داشت: تنها انتظار برای ظهور امام زمان (عج) کافی نیست و باید شرایط ظهور فراهم شود.
وی با بیان اینکه مهجوریت فرهنگ اهل بیت علیهم السلام، مهجوریت علم است، خاطرنشان کرد: چرا امام زمان (عج) ظهور نمی‌کند زیرا فرهنگ آن مهجور است.
**پارسیان
امام جمعه پارسیان نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و با تاکید بر ترویج و نهادینه سازی ارزش های دینی و اسلامی در جامعه گفت: با استقرار حکومت مهدوی عدالت واقعی در همه مراتب انسانیت در عالم اجرا می‌ شود .
حجت‌الاسلام هادی میرزایی یکی از مهمترین وظایف منتظران ظهور را کوشش برای حاکم سازی قانون عدل الهی در جامعه عنوان کرد.
وی با اشاره به تلاش های دشمن برای خدشه دار کردن هویت دینی و اسلامی فرزندان این مرز و بوم گفت: خیل عظیمی از جوانان با وجود هجوم بی ‌سابقه ابزارهای تبلیغی و شگردهای گوناگون تخریب دین، مؤمن و انقلابی هستند.
امام جمعه پارسیان همچنین بر ضرورت فراهم سازی زمینه رشد معنوی در جامعه اسلامی از سوی مسئولان تاکید و گفت: لازم نیست کسی به زور به بهشت برود، اما باید شرایط رشد معنوی در جامعه اسلامی از سوی مسئولان فراهم شود.

**کیش
امام جمعه کیش نیز در خطبه های نماز جمعه با تاکید بر ترویج ارزش های دینی و اسلامی در جامعه و با اشاره به تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: ملت ایران با احترام ، قدرشناس خدمات و اقدام های ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات هستند.
حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن‌زاده افزود: وزارت اطلاعات و مجموعه سربازان گمنام ، تلاش گسترده‌ای برای حفظ انسجام ملی ، اجتماعی و سیاسی کشور از خود نشان داده است.
وی اظهار کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند سربازان گمنام به معنای واقعی کلمه مصداق مومنین در قرآن هستند و این تعبیر جالب مُهر تاییدی بر رفتار و اعمال سربازان گمنام است.
وی همچنین با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و تبریک روز جوان افزود: جوانان ما باید بدانند که بهترین الگو برای این نسل حضرت علی اکبر علیه السلام است .
حسن زاده همچنین بر توجه مسئولان به پرداخت بموقع حقوق کارگران تاکید و اظهار کرد: در جزیره کیش چند اقامتگاه فاخر کارگری وجود دارد که نیازمند بهسازی و ایجاد فضاهای فرهنگی، ورزشی، خدماتی و درمانی در شان این قشر تلاشگر است.
**حاجی آباد
امام جمعه حاجی آباد گفت: با ظهور منجی عالم بشریت، حکومت استکبار و طاغوت برای همیشه برچیده خواهد شد و حکومت مستضعفان برپا می شود.
حجت‌الاسلام روح‌ الله مختاری در خطبه‌های این هفته نماز‌ جمعه حاجی آباد بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران برای بسترسازی ظهور حضرت ولیعصر(ع) تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دشمنان بسیاری دارد، افزود: امروز همه کسانی که مخالف استقرار عدالت در دنیا هستند در مقابل پیشرفت و توسعه ایران اسلامی قد علم کردند.
حجت الاسلام مختاری تاکید کرد: همه ما باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظمم رهبری، نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کنیم.
7198/2094

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.