به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی شامگاه دوشنبه در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران (29 فروردین) در دیدار با فرماندهان ارشد ارتش مستقر در هرمزگان اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب و دوستان نا آگاه، گفتمان خطرناک انحلال ارتش را سرداده بودند و ارتش در حساس ترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به عنوان حامی اصلی ارتش، نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرده و در پیامی با قاطعیت، ضرورت حفظ ارتش را اعلام کردند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان یادآور شد: امام راحل برای حفظ انسجام ارتش، 29 فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به نقش ولایت فقیه در پیشبرد بهتر کارها و هدایت مسوولان و انسجام نیرو ها، گفت: امام راحل(ره) در شناخت استکبار جهانی مسیری همیشگی ترسیم کردند و رهبر انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا، در شناخت دشمن و کینه توزی های استکبار جهانی نقش اساسی ایفا می کنند.
فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب و ارشد نظامی ارتش در هرمزگان نیز در این دیدار بیان داشت: نیروهای مسلح و ارتش با روحیه شهادت طلبی، اقتدار نظام را به رخ همگان کشیده و هیچ هراسی از دشمن ندارند.
امیر دریادار دوم افشین تاشک گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره گوش به فرمان فرمانده کل قوا است و دوش به دوش مردم از آرمان های انقلاب و خاک ایران دفاع می کند.
3219/2094

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.