سرهنگ محمد رستمی، شامگاه شنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: قاتل روز جمعه با همدستی زنی یک نفر را به قتل رسانده بود.
وی ادامه داد: خانواده مقتول اعلام مفقودی و پیدا شدن یک دستگاه موتورسیکلت را به پلیس اعلام کرده بود و پلیس آگاهی نیز بلافاصله با حضور در محل و کشف لکه های خون بر بدنه موتورسیکلت موضوع را در دستور کار قرار داد.
رستمی اظهار داشت: پس از هماهنگی با دادستان و گرفتن نیابت برای ادامه رسیدگی به پرونده، قاتل (ع-ع) ازهشتبندی به کوه های صعب العبور بشاگرد متواری می شود و پلیس آگاهی مستقر درمحل مراتب برای دستگیری قاتل(ع-ع) در دستور کار قرار می دهد.
فرمانده انتظامی میناب ادامه داد: در همین حین قاتل (ع-ع) از مخفی گاه خود به برادر خانم مقتول تماس گرفته و اعلام می کند که جسد مقتول در یکی از رودخانه های منطقه هشتبندی دفن شده است.
سرهنگ رستمی گفت: پلیس آگاهی میناب هم در یک اقدام عملیاتی و اطلاعاتی در زمانی که یک زن به همراه سه نفراز برادر قاتل در حین بردن غذا به مخفیگاه قاتل بودند توانست مخفیگاه را شناسایی کنند و قاتل را دستگیر کند.
وی یاد آورشد: در بررسی های بعمل آمده از سوی پلیس آگاهی میناب معلوم می شود که همسرمقتول قبل از ازدواج با مقتول، خواستگار قبلی قاتل بوده و با گذشت 4 سال از زندگی مشترک و داشتن فرزند بازعلاقه به قاتل (ع-ع) داشته و در این پرونده نقش داده است.
وی بیان داشت: قاتل پس از دستگیری از همکاری خانم مقتول در اجرای این نقشه شوم اقرار می کند، خانم مقتول(ک-ع) که از خواستگار قبلی قاتل(ع-ع) بوده با طرح نقشه ای که اگر می خواهند در آینده به همدیگر ازدواج کنند از خواستگار قبلی خودش(قاتل) می خواهد که شوهر را به قتل برساند.
سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد: پس از اقرار قاتل از جزئیات اجرای نقشه قتل این جوان معلوم می شود که قاتل (ع-ع) پس از گذاشتن سنگ در درون کیسه پلاستیکی و قرارگیری در مسیر مقتول(الف)-ع) از مقتول می خواد که تا مسیری با همدیگر مسافتی را طی کنند.
وی اضافه کرد: پس از رسیدن به مسیر رودخانه با اعلام اینکه کفشم افتاده، مقتول (الف)-ع) موتورسیکلت را نگه می دارد و قاتل(ع-ع) پس از پیاده شدن از پشت سر سنگی که درون پلاستیک داشته بر سر مقتول می کوبد و پس از گلاویز شدن و ضربات مکرر به سر مقتول منجر به قتل این جوان می شود.
رستمی گفت: هم اکنون جسد مقتول از زیر آوار کشف و به همراه تکه سنگ برای سیر آزمایش های لازم به پزشک قانونی تحویل داده شده و قاتل (ع-ع) به همراه همسر مقتول (ک-ع) به صورت بازداشت موقت راهی زندان شدند.
7194/6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.