به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: با وجود اینکه مسئولان نظام اسلامی موظفند راه سعادت را به مردم نشان دهند و مسیر را هموار نمایند اما عده ای می خواهند مانع سعادت مردم شوند
وی ادامه داد: مسئله آزادی زن، کشف حجاب و حجاب اجباری از طرح های دشمن است اما این توطئه در حقیقت توهین به قداست زن و به معنای تعطیل کردن تمام دستورات اسلام است.
حجت الاسام جوکار تصریح کرد: در منطق اسلام زن متصدی مهم ترین بخش تربیت بوده و در جامعه از جایگاهی بسیار موثر برخوردار است در حالی که دنیای غرب از وجود مقدس زن، سوءاستفاده می کند.
وی در ادامه سخنان خود مساجد را کانون فرهنگی، دینی، فکری، اجتماعی و سیاسی دانست و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید یک حلقه وصل بین مساجد و جوانان باشند.
امام جمعه قشم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی کشورها با هدف دلالی و چانه زنی برای آمریکا در سه مسئله برجام، محدود کردن فعالیت های موشکی ایران و کاهش نفوذ جهموری اسلامی در منطقه تلاش می کنند.
وی ادامه داد: مواضع انقلابی و مقتدرانه مسئولان کشور قابل تقدیر است و دنیا در مسئله برجام باید فشارها را متوجه بدعهدی های آمریکا کند.
حجت الاسلام جوکار اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران فعالیت های موشکی خود را برای صیانت از کشور و امنیت منطقه ادامه می دهد و در این رابطه با هیچ کس مذاکره نمی کند و برای کمک به جبهه مقاومت و مظلومان عالم از احدی اجازه نخواهد گرفت.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.