ابراهیم رودباری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری و با هدف ترویج فرهنگ احسان، نیکوکاری، انفاق، نوعدوستی و کمک به نیازمندان در بین دانش آموزان، سه هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری در 80مدرسه مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول در رودان توزیع شد.
وی با بیان اینکه هدایای نقدی دانش آموزان هر مدرسه پس از جمع آوری پاکت های جشن نیکوکاری، در بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت همان مدرسه توزیع می شود، خاطر نشان کرد: این هدایا در بین 2 هزار و یکصد دانش آموز و فرد نیازمند و بی بضاعت توزیع خواهد شد.
رودباری اضافه کرد: زنگ نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» روز چهارشنبه 16 اسفند ماه در مدرسه های رودان نواخته شد و دانش آموزان با برگزاری جشن نیکوکاری و استقبال از این آیین ملی و معنوی، در اقدامی خود جوش و خیرخواهانه به یاری نیازمندان شتافتند و شادی هایشان را با همنوعان خود قسمت کردند.
این مسئول از فعالیت 7 پایگاه ثابت و سیار، 2 مرکز نیکوکاری و 10 پایگاه مقاومت بسیج به منظور جمع آوری کمک های نوع دوستانه مردم در شهر رودان خبر داد و افزود: فعالیت این پایگاه ها از روز دوشنبه 14 اسفند ماه آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.
رودباری اظهار داشت: هدایای نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده توسط پایگاه ها، از روز شنبه 19 اسفند ماه در بین افراد و خانواده های نیازمند و بی بضاعت در رودان توزیع می شود.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 12 هزار و 340 نفر در قالب چهار هزار و 524 خانوار از مزایا و خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر رودان بهره مند هستند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.