به گزارش ایرنا ، رقابت های تنیس جام حذفی آقایان با برگزاری دیدار فینال این بازی ها بین تیم های بانک حکمت ایرانیان و کرمان موتور تهران برای کسب عنوان قهرمانی در جزیره کیش پایان یافت.
در آخرین روز این بازی ها که 10 روز به طول انجامید ، در نخستین دیدار بخش انفرادی شاهین خالدان از تیم کرمان موتور تهران با نتیجه 2 بر صفر مقابل دیوید سانتزا از تیم بانک حکمت ایرانیان به پیروزی رسید .
در دومین مسابقه بخش انفرادی نیز انوشا شاهقلی با نتیجه 2 برصفر حسام یزدی را برد تا دیدار 2 نفره تکلیف تیم قهرمان را مشخص کند.
در بازی 2 نفره نیز تیم شاهقلی و سانتزا از کرمان موتور توانستند با نتیجه 2 بر صفر تیم 2 نفره خالدان و سوری از بانک حکمت را شکست دهند و با به دست آمدن این نتیجه و در مجموع با امتیاز 2 بر یک، تیم کرمان موتور پیروز این دیدار شد و تیم بانک حکمت ایرانیان نیز در جایگاه دوم ایستاد.
به این ترتیب با معرفی تیم های برتر، مراسم پایانی رقابت ها شامگاه سه شنبه با حضور مسئولان فدراسیون تنیس، سازمان لیگ تنیس کشور، مسئولان ورزش کیش، نمایندگان تیم های حاضر برگزار و با اهدای جام قهرمانی از تیم برتر تقدیر شد.
در این دوره از رقابت ها، 82 تیم، از 14 تا 25 بهمن ماه در مجموعه ورزشی المپیک کیش به مصاف یکدیگر رفتند.
سرداوری این مسابقات بر عهده سینا ابراهیمیان داور نشان سفید ایران بود .
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993/2094
خبرنگار: اکبر بهاروند**انتشار:هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.