به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های این هفته نمازجمعه قشم افزود: دشمن در نا آرامی های اخیر حضور یافت و به صورت رسمی از آن حمایت کرد و از این رو مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکا می زنند.
وی ادامه داد: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن صبر و استقامت خود را در برابر مشکلات داخلی و کارشکنی های دشمنان و نیز سپاسگزاری خود را نسبت به خدمات نظام نشان می دهد.
جوکار شعارهای انقلاب را زنده، پویا و مانا توصیف و تصریح کرد: استقلال و آزادی از شعارهای انقلاب اسلامی بود که امروز به عنوان دستاوردها نظام جمهوری اسلامی مطرح است و دوست و دشمن به آن گواهی می دهند.
وی افزود: در سایه پیروزی انقلاب اسلامی عزت از دست رفته ملت ایران احیا شد و اقتدار این کشور قوام یافت.
امام جمعه قشم ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران دایره نفوذ جمهوری اسلامی ایران در جهان گسترش پیدا کرده است و در حوزه های مختلف از جمله علم و فناوری، دانش هسته ای و فضایی و پیشرفت نظامی و دفاعی نیز دستاوردهای بزرگ و غیر قابل انکاری دارد که دوست و دشمن به آن گواهی می دهند.
جوکار به سفر 3 روزه وزیر کشور به استان هرمزگان با هدف بررسی مشکلات جزیره های 14 گانه گفت: امید است آنچه از مشکلات و مطالبات مردمی در این سفر به وزیر کشور منتقل شد، پیگیری و مرتفع شود.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/6048
خبرنگار: حسین آزادمنجیری ** انتشار : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.