انوشیروان پیشدار روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این کنگره شاعران، ادیبان و نویسندگان برجسته از استان های فارس، بوشهر، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان حضور دارند.
وی بیان داشت: سیمای حضرت فاطمه (س) در منابع و روایت های اهل سنت، جایگاه حضرت فاطمه(س) از دیدگاه مذاهب اسلامی، کتاب شناسی و ماخذ شناسی حضرت فاطمه(س) و همچنین نقش حضرت فاطمه(س) به عنوان محور مشترک و تاثیر گذار در تقویت همگرایی بین پیروان مذاهب اسلامی از موضوع های این کنگره است.
رئیس حوزه هنری هرمزگان اظهار کرد: حضرت زهرا(س) درکلام اهل بیت(ع)، حضرت فاطمه(س) در رسالت های اجتماعی، حضرت فاطمه(س) و مسئولیت های زندگی و نیز حضرت فاطمه(س)، الگوی برتر زن مسلمان از دیگر محورهای کنگره بانوی آفتاب می باشد.
پیشدار ادامه داد: شاعران و نویسندگان می توانند تا 30 بهمن ماه امسال آثار خود را به دبیرخانه کنگره بانوی آفتاب واقع در اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ارسال کنند.
وی یادآورشد: کنگره منطقه ای بانوی آفتاب در سه بخش شعر، مقاله، نوحه و مرثیه است که با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان و منطقه آزاد قشم برگزار می شود.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.