به گزارش ایرنا، علی باقرزاده روز پنجشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده برای ایام پایانی سال 200تن سیب درختی ، 400تن پرتقال ،850تن گوشت مرغ و 200تن گوشت قرمز ذخیره سازی می شود.
وی با اشاره به برنامه های سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان برای حمایت از کشاورزان استان، خاطرنشان کرد: پرتقال مورد نیاز مردم برای شب عید از باغداران استان خریداری خواهد شد.
باقرزاده با تاکید بر اینکه خرید مرکبات باید از تولیدکنندگان داخلی صورت گیرد ، افزود: ذخیره‌ سازی باید به نحوی انجام شود که برای عرضه آن در ایام عید ، مشکلی پیش نیاید.
وی با اشاره به نبود برخی امکانات از جمله سردخانه های مناسب برای نگهداری میوه هایی همچون سیب درختی، بیان داشت: باید با تجهیز سردخانه ها این مشکل رفع شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان تصریح کرد: اقلام مورد نیاز ایام عید از 25اسفند تا 15فرودین توزیع خواهد شد.
باقر زاده خاطر نشان کرد : هم اکنون 850هزار تن برنج در انبارهای مجتمع بندری شهید رجایی وجود دارد و تا روزهای آینده هم 1000تن گوشت منجمد گوساله که از کشورهای اروگوئه وبرزیل خریداری شده در این بندرتخلیه خواهد شد.
وی با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ، گفت : به دلیل بیماری آنفولوانزا در برخی واحدهای تولید تخم مرغ در سطح کشور قیمت تخم مرغ افزایش یافت که با واردات این محصول شاهد کاهش قمیت آن هستیم .
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.