به گزارش ایرنا، غلامعلی دانشور روز سه شنبه در نشست شورای عالی ورزش همگانی شهرستان پارسیان با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی و کمبود اعتبارات اظهار کرد: علیرغم همه مشکلات، نباید این گونه باشد که در صورت کمبود اعتبار، فعالیت خود را متوقف کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، از سر و سامان دادن به برخی طرح های ورزشی در پارسیان خبر داد و افزود: اعتبارهایی نیز برای ایجاد زمین چمن ورزشی در شهر کوشکنار و ایجاد و تکمیل برخی طرح های ورزشی در شهر دشتی و برخی روستاهای شهرستان پارسیان مصوب شده است.
وی اعتبارهای واگذار شده به اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان را 400 میلیارد ریال اعلام و تاکید کرد: این اعتبارها از محل 25 درصد مالیات، 9 درصد ارزش افزوده و برخی اعتبارهای ملی، استانی و وزارت نفت است که 72 میلیارد ریال آن تاکنون تخصیص یافته است.
دانشور در ادامه بیان داشت: این میزان معادل 63 درصد اعتبارهای استانی است.
فرماندار پارسیان نیز در این نشست با تقدیر از سفرهای مداوم مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان به شهرستان پارسیان، تصریح کرد: فضاهای ورزشی شهرستان در شرایط فعلی، متناسب با جمعیت است اما سرانه آن مطلوب نبوده و در مناطقی خاص متمرکز شده است.
محمد رادمهر با ابراز گلایه از کمبود برخی امکانات ورزشی در شهرستان پارسیان، تاکید کرد: سهم ملی به شهرستان پارسیان درست اختصاص پیدا نمی کند و دو شهر کوشکنار و دشتی از کمبود زمین چمن ورزشی رنج می برند.
7191/7408
خبرنگار: ابراهیم بدیعی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.