به گزارش ایرنا، حجت الاسلام هادی میرزایی در خطبه های نماز جمعه این هفته پارسیان با اشاره به دشمنی های آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی دیگر از کشورهای غربی نسبت به ملت و نظام اسلامی اظهار کرد: تردیدی بر دشمنی شیاطین و استکبار نیست اما آن چه در شرایط کنونی قابل توجه است این است که دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیدند که اقدام نظامی، امنیتی و سیاسی علیه انقلاب اسلامی پاسخ نمی دهد لذا دشمن روی برخی گزینه ها در داخل کشور کار می کند.
میرزایی عنوان کرد: متاسفانه گاهی در کشمکش‌ های قدرت و سیاست، انگیزه های شخصی، حزبی و جناحی بر مصالح ملی برتری پیدا می کند و آب بر آسیاب دشمن ریخته می شود و آن هایی که نان و نمک خورده انقلاب بودند کمر بر شکستن نمکدان بسته اند.
وی با بیان اینکه برخی از درون در پی خشکاندن ریشه انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: با وجود این افراد دیگر نیازی به دشمنی دشمنان بیرونی نیست و همان موریانه های داخلی شجره طیبه انقلاب را از درون به مخاطره می اندازند.
وی هم چنین با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در بندر عباس و تاکید معظم له بر لزوم به کارگیری همه امکانات برای دعوت به نماز تاکید کرد: مسئولان، خود در اولویت دعوت به نماز هستند تا دیگران هم از آن ها الگو بگیرند.
امام جمعه پارسیان در ادامه با اشاره به مساله حقوق شهروندی که مورد توجه مسئولان کشور قرار گرفته است بیان داشت: حقوق شهروندی باید منطبق با رویکرد اسلامی باشد و در این حقوق باید حق اشتغال، زندگی آبرومندانه و بهره‌مند شدن از هوای سالم هم مورد توجه باشد.
7191/7408
خبرنگار: ابراهیم بدیعی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.