به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، علی خدیور ، علی ثمری و احسان حدادی ورزشکاران ملی پوش کشورمان هم اینک تمرینات آمادگی خود را برای حضور قدرتمند در رقابت های 2018 جاکارتا که مرداد ماه سال آینده در کشور اندونزی برگزار می شود، در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش ادامه می دهند.
فردین محمد زاده مربی آماده سازی علی خدیور دونده دوی 400 متر کشورمان به خبرنگار ایرنا گفت: خدیور هم اینک در آمادگی خوبی تمرینات را دنبال می کند.
وی افزود: بهمن ماه امسال خدیور و علی ثمری ملی پوش کشورمان و دارنده مدال طلای رقابت های پرتاب وزنه آسیا، در تهران و در مسابقات آسیایی داخل سالن شرکت خواهند کرد.
خدیور امسال و در رقابت های کشورهای اسلامی در باکو سوم شد و علاوه بر آن در بازی های کشور ترکیه نیز موفق به کسب مدال طلای این رقابت ها شد.
به گزارش ایرنا، علی ثمری پرتابگر طلایی کشورمان هم اینک تمرینات خود را زیر نظر امیر الوند دیگر مربی تیم ملی در جزیره کیش ادامه می دهد.
احسان حدادی پرتابگر دیسک از کشورمان که عنوان های متعددی در میدان های ملی و بین المللی در کلکسیون افتخارات خود از جمله مدال طلای 2010 گوانگژو و مدال نقره المپیک 2012 لندن را دارد، در اردوی کیش بدون مربی تمرینات خود را ادامه می دهد.
گفته می شود بزودی یک مربی خارجی برای آماده سازی حدادی در کنار این ورزشکار کشورمان قرار خواهد گرفت.
جزیره کیش به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مناسب در این فصل سال و نیز زیر ساختها و امکانات ورزشی لازم همواره مورد توجه اردوهایی تدارکاتی تیم های ورزشی کشور است.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993/7408
خبرنگار: اکبر بهاروند * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.