به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالمجید کرمی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان از طریق روستای «کنخ» از توابع شهرستان بندرلنگه اقدام به قاچاق محصول های کشاورزی به مقصد استان فارس می کنند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی بیا داشت: ماموران با انجام اقدام های اطلاعاتی یک دستگاه کامیون را که پس از بارگیری از روستای کنخ خارج و در محور پاسگاه مهران شهرستان بستک در حال حرکت بود، شناسایی و آن را متوقف کردند.
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان اظهار کرد: در بازرسی از کامیون یاد شده، هشت تن سیر خارجی قاچاق کشف و یک متهم در این زمینه دستگیر شد که به همراه اقلام کشف شده جهت سیر مراحل قانونی و بررسی بیشتر به پلیس مبارزه با کالای قاچاق این استان منتقل شد.
کرمی تاکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده مقابله با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی است و سامانه پیامکی 110 به صورت شبانه روزی آماده دریافت درخواست های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.
طبق آمار سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، در آبان ماه گذشته بیش از 91 تن انواع محصول کشاورزی قاچاق از جمله برنج، پرتقال، انبه، چای، سیر خارجی، عدس خارجی، لیمو ترش، نخود، لیمو خشک، لوبیا و سیب درختی در این استان کشف شد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.